Nowe perony budowane są na stacji Łódź Widzew. Projekt nie zakłada jednak przebicia się pod 10 torami kolejowymi i zapleczem technicznym ŁKA. Mieszkańcy osiedli po północnej dworca na Widzewie nie mieliby do niego dostępu.
W sprawie przedłużenia tunelu podpisało się 500 osób. Dobudowanie 100 metrów podziemnego przejścia będzie kosztować około 8 mln zł. Przedłużenie tunelu zajęłoby od 6 do 8 miesięcy. Roman Przybył, prezes Trakcji PRKiI, wykonawcy przebudowy dworca Łódź Widzew mówi, że w każdej chwili można rozpocząć prace, jeśli tylko inwestor będzie miał pieniądze.
Marszałek województwa łódzkiego Witold Stępień twierdzi, że rozbudowa przejścia podziemnego będzie możliwa za pieniądze z nowego budżetu UE.
Maciej Dutkiewicz, rzecznik PKP PLK dodaje, że podczas prac na stacji Łódź Widzew zostało zostawione miejsce na ewentualne przedłużenie ulicy Puszkina i zbudowanie estakady nad torami.
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?