Łódzki Fashion Week zaczął się liczyć nie tylko w Polsce, ale także w świecie. Do Łodzi przyjechali organizatorzy tygodni mody w Nowym Jorku, Londynie, Lizbonie, Berlinie, Wiedniu, Moskwie i Kijowie. Przyjechali zobaczyć, co robi się w Polsce, poznać najnowsze propozycje naszych projektantów, a także uzgodnić przyszłoroczny terminarz modowych imprez.
Jacek Kłak, szef projektu FashionPhilosophy Fashion Week Poland mówi, że dzięki łódzkiej imprezie polscy projektanci zaczynają brać udział w tygodniach mody na świecie, a ich twórcy przyjeżdżają do Łodzi. Najlepszym przykładem jest udział polskich projektantów w Fashion Week w Lizbonie.
Na Fashion Week Łódź zyskuje kilkanaście milionów złotych rocznie. Ekwiwalent reklamowy zeszłorocznych dwóch edycji wyceniono na 16 mln zł. Ile będzie tym razem? Na pewno więcej.
Jacek Kłak mówi, że najbardziej cieszą go recenzje ludzi ze świata mody. Firma Maybelline odpowiadająca za makijaże podczas pokazów w Łodzi, po raz pierwszy powiedziała, że na Fashion Week Łódź nie ma się do czego doczepić. A Maybelline zawsze stawiała wysoko poprzeczkę, porównując organizację do tygodnia mody w Nowym Jorku.
Podczas Fashion Week w Łodzi pokazano 34 premierowe kolekcje. 13 z nich przygotowali młodzi projektanci, którzy dopiero wchodzą do świata mody. Z kolei 21 kolekcji zaprezentowali najbardziej znani polscy projektanci i goście specjalni z zagranicy.
Czytaj też:Złota Nitka. Kto naprawdę wygrał Premiere Vision?
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?