Czy nowe logo jest miastu niezbędne? |
Trwa procedura wyłanianianowego logo Łodzi. Jury w skład którego weszli m.in. specjaliści w projektowaniu grafiki oraz niezależny doradca ds. komunikacji społecznej, marketingowej i mediów z wiceprezydent Agnieszką Nowak na czele wybrało już najlepszy projekt. Ten jednak zostanie zaprezentowany szerokiej publiczności dopiero 6 grudnia.
Jurorzy jednomyślnie wskazali najlepszy projekt, a w uzasadnieniu werdyktu czytamy, że jest to "najbardziej oryginalna z przedstawionych prac biorących udział w konkursie, dopuszczonych po ocenie formalnej. Znak jest początkiem, nie końcem, daje możliwość różnorodnego zastosowania. W wymiarze potencjału znaku, jest na tyle otwarty, że daje ogromne możliwości stosowania. Jest inspirujący, odnosi się do awangardy, Strzemińskiego i Kobro, jest czytelny dla odbiorców przemysłów kreatywnych. Znak odzwierciedla aspiracje zawarte w strategii promocji i komunikacji marketingowej marki Łódź na lata 2010-2016 i odnosi się do celu, kierunku wytyczonego przez nią, przełamuje dotychczasowe stereotypy. Wybrany znak może być powodem do dumy".
24 października w Biurze Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ odbyło się spotkanie z laureatem konkursu w celu omówienia współpracy przy tworzeniu księgi znaku dla Urzędu Miasta Łodzi.
Prezentacja nowego logo Łodzi nastąpi 6 grudnia 2011 r.
Czytaj codziennie: MMLodz.pl/Wiadomości
Na Kongresie Kultury łodzianie zastanawiali się jak wykorzystać potencjał ŁESK
Łódź: Centrum przemysłów kreatywnych, czyli strategia dla miasta
Kliknij w zdjęcie, żeby zobaczyć fotogalerię: | ||
Ogniste show Behemotha w Dekompresji | Trendsetterzy na jesiennym Fashion Week | Zobacz metamorfozy Goka Wana |
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?