Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Łódź na billboardach pochwali się osiągnięciami swojego przemysłu kreatywnego

Emilia Białecka *Emkanabe*
Emilia Białecka *Emkanabe*
Czy wiesz, że w Łodzi wymyślono włókno ze słomy? - poprzez takie osiągnięcia będziemy promowali Łódź jako miasto przemysłów kreatywnych.

Radni chcą, by Łódź była miastem przemysłów kreatywnych

Od dziś (1 sierpnia) rozpoczyna się kampania informacyjna "Czy wiesz, że...". Ma ona promować Łódź jako miasto przemysłów kreatywnych.

- Chcemy udowodnić, że w Łodzi dużo się dzieje i że są tu przemysły kreatywne - tłumaczy Bartłomiej Wojdak, Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ.

Czy wiesz, że w Łodzi wymyślono pierwszą w Polsce społecznościową wytwórnię muzyczną (megatotal), włókno ze słomy, czy też program do sterowania komputerem za pomocą mrugnięć powiek?

O dziesięciu osiągnięciach łódzkich firm stanowiących o kreatywności i innowacyjności dowiedzą się nie tylko sami łodzianie, ale mieszkańcy regionu oraz stolica. Przykłady kreatywności łodzian będzie można oglądać na 50 citylightach oraz 100 bilbordach rozmieszczonych w Łodzi oraz w regionie, a także na infoscreenach w warszawskim metrze.

Czytaj codziennie: MMLodz/Wiadomości.pl

Kliknij w pierwsze zdjęcie, żeby rozpocząć przeglądanie wizytówek do kampanii:

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto