Radni chcą, by Łódź była miastem przemysłów kreatywnych |
Od dziś (1 sierpnia) rozpoczyna się kampania informacyjna "Czy wiesz, że...". Ma ona promować Łódź jako miasto przemysłów kreatywnych.
- Chcemy udowodnić, że w Łodzi dużo się dzieje i że są tu przemysły kreatywne - tłumaczy Bartłomiej Wojdak, Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ.
Czy wiesz, że w Łodzi wymyślono pierwszą w Polsce społecznościową wytwórnię muzyczną (megatotal), włókno ze słomy, czy też program do sterowania komputerem za pomocą mrugnięć powiek?
O dziesięciu osiągnięciach łódzkich firm stanowiących o kreatywności i innowacyjności dowiedzą się nie tylko sami łodzianie, ale mieszkańcy regionu oraz stolica. Przykłady kreatywności łodzian będzie można oglądać na 50 citylightach oraz 100 bilbordach rozmieszczonych w Łodzi oraz w regionie, a także na infoscreenach w warszawskim metrze.
Czytaj codziennie: MMLodz/Wiadomości.pl
Strajk na PKP: w połowie sierpnia staną pociągi Przewozów Regionalnych?
Manufaktura: koncert Lato Zet i Dwójki [zdjęcia]
Kliknij w pierwsze zdjęcie, żeby rozpocząć przeglądanie wizytówek do kampanii:
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?