27 listopada po raz pierwszy przedstawicieli mediów zaproszono do wnętrza betonowej konstrukcji dworca. Na poziomie -8 zakończono już montaż ogromnych, prefabrykowanych elementów z betonu.
To właśnie w tym miejscu, od strony EC-1 będą znajdować się kasy biletowe, sklepy i poczekalnie. Po przeciwnej stronie, w śladzie dawnej ul. Składowej, powstaną 24 stanowiska dla autokarów. Na ścianach bocznych widać już elementy nowej elewacji nawiązującej do starej Łodzi Fabrycznej.
[Będzie tunel średnicowy pod Łodzią
Budowa ruszy w 2016](https://lodz.naszemiasto.pl/bedzie-tunel-srednicowy-pod-lodzia-budowa-ruszy-w-2016/ar/c3-3107766)
Na najniższym poziomie -16 będą się zatrzymywać pociągi. To tam pracuje obecnie najwięcej robotników. Na powierzchni najbardziej zaawansowane są prace przy północnym elemencie konstrukcji zadaszenia, gdzie montowane są elementy szklanego dachu. W części południowej wciąż trwają prace przy montażu konstrukcji stalowej.
Dla porównania obecnego stanu konstrukcji zachęcamy do obejrzenia galerii z placu budowy z marca 2014 roku:
Kliknij w zdjęcie, żeby przejść do galerii:
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?