Agnieszka Sińska - Głowacka, dyrektor Biura Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy w UMŁ wyjaśnia, że kampania ma pokazać, że Łódź to fajne miasto do studiowania - pozytywne, radosne, uśmiechnięte.
W całej Polsce zawisło 180 billboardów, w tym 50 w Łodzi, 95 w regionie łódzkim, a kolejne 35 w największych ośrodkach akademickich w Polsce.
W ramach kampanii przygotowano też spot zachęcający do studiowania, w którym zagrali prawdziwi łódzcy studenci. Można go m.in. zobaczyć na kanale „Młodzi w Łodzi” na YouTube i ekranach ulicznych ekranach LCD.
Spot jest również jednym z elementów szeroko zakrojonej kampanii w internecie, będzie konkurs fotograficzny na facebookowym profilu „Młodzi do Łodzi”, który rozpocznie się 8 maja.
Kampania „MwŁ” jest częścią ogólnołódzkiej kampanii promocyjnej „Łódź Pozdrawia”, która to jest jednym z elementów projektu współfinansowanego przez UE.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?