Biuro Obsługi Klienta MPK Łódź oddaje do dyspozycji pasażerów cztery stanowiska. W trzech są sprzedawane bilety i doładowywane migawki .W czwartym można opłacić mandat.
Jeżeli pasażer ma wątpliwości co do nałożonej kary, to powinien pójść do pokoju odwołań. W razie dalszych wątpliwości pasażer może spróbować przekonać do swoich racji kierownika działu obsługi klienta, którego pokój jest tuż za kasami.
MPK Łódź nie przewiduje pobłażliwości dla gapowiczów. Straty spowodowane jazdą na gapę sięgają około 20 mln zł w ciągu roku. Za te pieniądze MPK mogłoby kupić 20 autobusów.
Zbigniew Papierski, prezes MPK informuje, że prowadzone są rozmowy z siecią sklepów Żabka, by we wszystkich jej punktach sprzedawano bilety. MPK chce również przywrócić okazjonalnie funkcję konduktora. Konduktor sprzedawałby bilety w tramwajach i autobusach po zakończeniu imprez masowych, bo wieczorem trudno jest je zakupić.
Zbigniew Papierski mówi, że dzięki wynajmowaniu sporej części budynku przy ul. Narutowicza 77, zwróci się kosz zorganizowania nowego BOK. W budynku przy Narutowicza zostanie tylko nadzór ruchu i kontrolerzy MPK.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?