Biuro zamawia 5 tys. koszulek promujących logo Łodzi, 700 koszulek promujących ulicę Piotrkowską, do tego 4 tys. notatników opatrzonych logo, 4 tys. teczek tekturowych, 6 tys. tzw. smyczy, 8 tys. długopisów, 2 tys. znaczków pin, które można przypiąć do ubrania. Ponadto zamówiono 11, 5 tys. papierowych toreb.
Zamówiony zostanie także elektroniczny system dystrybucji gadżetów reklamujących Łódź. Dzięki specjalnemu portalowi internetowemu poszczególne wydziały UMŁ będą mogły zamawiać potrzebne im materiały bezpośrednio z magazynu, a nie przez pracowników biura promocji.
Tomasz Bajerski po meczu Abramczyk Polonia Bydgoszcz - Orzeł Łódź
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?