Jak wyglądała sytuacja po zamknięciu Fabrycznego? |
Jak informuje biuro prasowe Urzędu Miasta Łodzi, po wspólnym spotkaniu przedstawicieli władz miasta, PKP PLK, PKP SA i PKP Dworce Kolejowe, zapadła decyzja o zamontowaniu dodatkowego oświetlenia przy przejściu dla pasażerów pomiędzy peronami od strony zachodniej. A źle ustawione barierki po obu stronach peronu zostaną poprawione.
Od niedzieli (16 października), kiedy to zamknięto dworzec Łódź Fabryczna, większość pociągów zaczyna lub kończy trasę na dworcu Łódź Widzew. Kładka, która jeszcze w niedzielę służyła pasażerom do przemieszczania się między peronami, została nagle zamknięta w poniedziałek (17 października).
Pasażerom, aby dostać się na peron 2 musiały wystarczyć dwa przejścia przez tory zlokalizowane na końcach kilkuset metrowego peronu. Niestety barierki, które miały spowalniać podróżnych przy przechodzeniu przez tory kolejowe, były źle ustawione.
Codzienne biegi długodystansowe z budynku dworca na peron 2 lub z tego peronu na peron 1 to normalna kolej rzeczy. Problem pojawia się, kiedy w ostatniej chwili zmieniany jest właśnie peron, z którego dany pociąg ma odjeżdżać lub przetaczane są wagony.
Podróżni spiesząc się na pociąg, który został podstawiony na sąsiedni peron, często na ostatnią chwilę przechodzili przed ruszającą lokomotywą albo skutecznie omijali bokiem ustawione spowalniacze.
Czytaj więcej o
dworcu Łódź Fabryczna:
Derby Łodzi 2011 | Sade w Łodzi|Student na rowerze | Kolory ulic Łodzi | Konkursy | Widzew Łódź | ŁKS Łódź|PKP - rozkład jazdy| Karaoke w Łodzi| Regiopedia |
Ważna zmiana na Euro 2024! Ukłon w stronę sędziów?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?