"Łódź kreuje" - jest nowe logo i hasło miasta [wideo] |
Dzisiaj (28 września) w Muzeum Kinematografii w Łodzi odbyła się premiera spotów promocyjnych miasto czterech kultur. Cztery 20 i 30-sekundowe filmiki wykorzystują nowe hasło miasta - "Łódź kreuje".
Spoty przygotowała agencja K2, która wygrała konkurs zorganizowany przez władze Łodzi. - Jak pokazać Łódź w kreatyny i w prawdziwy sposób? Pokazaliśmy ją w formie dokumentu, a dokument jest jak najbardziej realistyczny - tłumaczy Marek Cichy, reżyser.
Bohaterami czterech spotów są łodzianie, którzy na co dzień tworzą w tym mieście lub tutaj pracują. Jedynym z nich jest Michał Bieżyński, który dba o to, aby Łódź zasłynęła w świecie z murali.
- Bardzo ucieszyłem się, że miasto chce promować się poprzez całą naszą galerię. Fajnie, że mogliśmy stworzyć coś świeżego, co przyciągnie innych do Łodzi - opowiada MM-ce dyrektor artystyczny Fundacji Urban Forms.
Jedyna w tym gronie bohaterka również cieszy się, że mogła swoją działalnością promować Łódź. - Przyznam szczerze, że ja nadal nie mogę uwierzyć w to całe zamieszanie. Udział w tym przedsięwzięciu wszystkim nam dał przekonanie, że to co robimy ma sens - relacjonuje Dorota Chochlewicz, założycielka Zaczarowanego Ołówka.
W produkcjach "Łódź kreuje" wystąpił jeszcze Rafał Lejman, twórca marki RUSH oraz Kuba Wandachowicz, lider zespołu Cool Kids of Death. Uzupełnieniem spotów jest 6 minutowy film dokumentalny, którego głównym bohaterem jest Łódź przedstawiona z punktu widzenia jej wybranych mieszkańców.
Spoty powstały dzięki dofinansowaniu przez Unię Europejską. - To chyba będzie największa kampania Łodzi na antenach ogólnopolskich telewizji. Będzie 450 emisji w stacjach telewizyjnych i do tego 450 tys. emisji na stronach Wirtualnej Polski. Poza tym twórcy filmu zapewnili mnie, że będą z tym filmem jeździli po różnych festiwalach - chwali się Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji Urzędu Miasta Łodzi.
Emisji reklam m.in. w Polsat news, Polsat Cafe, Polsat Film, TVN24, TVP Info, TVP Kultura i TVP Łódź towarzyszyć będzie kampania outdoorowa oraz internetowa o zasięgu ogólnopolskim. Całość projektu wyniosła ponad milion złotych. Urząd Miasta Łodzi przeznaczył na nią blisko 310 tys. złotych, a pozostałą cześć pozyskano ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego.
Współpraca: Daniel Siwak
Weź udział w dyskusji w komentarzach lub na Facebooku. Co sądzicie o nowych spotach promujących nasze miasto? |
Czytaj codziennie:
MMLodz.pl/WiadomosciPolecamy na MM Łódź Łódź Fabryczna | Monster Truck w Atlas Arenie | Student na rowerze | Kolory ulic Łodzi | Konkursy | Widzew Łódź | ŁKS Łódź|PKP - rozkład jazdy| Karaoke w Łodzi| Auto Radar |
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?