Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Łódź kreuje. Zobacz spoty promocyjne [wideo]

Krzysiek Żyła
Krzysiek Żyła
Daniel Siwak
W piątek, 28 września zaprezentowano spoty promujące Łódź.
"Łódź kreuje" - jest nowe logo i hasło miasta [wideo]

Dzisiaj (28 września) w Muzeum Kinematografii w Łodzi odbyła się premiera spotów promocyjnych miasto czterech kultur. Cztery 20 i 30-sekundowe filmiki wykorzystują nowe hasło miasta - "Łódź kreuje".

Spoty przygotowała agencja K2, która wygrała konkurs zorganizowany przez władze Łodzi. - Jak pokazać Łódź w kreatyny i w prawdziwy sposób? Pokazaliśmy ją w formie dokumentu, a dokument jest jak najbardziej realistyczny - tłumaczy Marek Cichy, reżyser.

Bohaterami czterech spotów są łodzianie, którzy na co dzień tworzą w tym mieście lub tutaj pracują. Jedynym z nich jest Michał Bieżyński, który dba o to, aby Łódź zasłynęła w świecie z murali.

- Bardzo ucieszyłem się, że miasto chce promować się poprzez całą naszą galerię. Fajnie, że mogliśmy stworzyć coś świeżego, co przyciągnie innych do Łodzi - opowiada MM-ce dyrektor artystyczny Fundacji Urban Forms.

Jedyna w tym gronie bohaterka również cieszy się, że mogła swoją działalnością promować Łódź. - Przyznam szczerze, że ja nadal nie mogę uwierzyć w to całe zamieszanie. Udział w tym przedsięwzięciu wszystkim nam dał przekonanie, że to co robimy ma sens - relacjonuje Dorota Chochlewicz, założycielka Zaczarowanego Ołówka.

W produkcjach "Łódź kreuje" wystąpił jeszcze Rafał Lejman, twórca marki RUSH oraz Kuba Wandachowicz, lider zespołu Cool Kids of Death. Uzupełnieniem spotów jest 6 minutowy film dokumentalny, którego głównym bohaterem jest Łódź przedstawiona z punktu widzenia jej wybranych mieszkańców.

Spoty powstały dzięki dofinansowaniu przez Unię Europejską. - To chyba będzie największa kampania Łodzi na antenach ogólnopolskich telewizji. Będzie 450 emisji w stacjach telewizyjnych i do tego 450 tys. emisji na stronach Wirtualnej Polski. Poza tym twórcy filmu zapewnili mnie, że będą z tym filmem jeździli po różnych festiwalach - chwali się Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji Urzędu Miasta Łodzi.

Emisji reklam m.in. w Polsat news, Polsat Cafe, Polsat Film, TVN24, TVP Info, TVP Kultura i TVP Łódź towarzyszyć będzie kampania outdoorowa oraz internetowa o zasięgu ogólnopolskim. Całość projektu wyniosła ponad milion złotych. Urząd Miasta Łodzi przeznaczył na nią blisko 310 tys. złotych, a pozostałą cześć pozyskano ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego.

Współpraca: Daniel Siwak


Weź udział w dyskusji w komentarzach lub na Facebooku. Co sądzicie o nowych spotach promujących nasze miasto?

Czytaj codziennie:

MMLodz.pl/Wiadomosci
Gra planszowa, damska torebka i wieszaki. To są pierwsze gadżety kreatywne Łodzi [zdjęcia]
Łódzkie lotnisko ma nowe logo - nawiązuje do nowego logo Łodzi
Polecamy na MM Łódź
Łódź Fabryczna | Monster Truck w Atlas Arenie | Student na rowerze | Kolory ulic Łodzi | Konkursy | Widzew Łódź | ŁKS Łódź|PKP - rozkład jazdy| Karaoke w Łodzi| Auto Radar

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto