Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Festiwal Ad Days 2010 - reklamowe święto w Łodzi

Redakcja
W czwartek rozpoczyna się Festiwal Reklamy "Ad Days" 2010". To ogólnopolskie święto reklamy odbywa się w Łodzi od zeszłego roku.

Hasłem tegorocznego festiwalu "Ad Days" są "Kontrowersje". W programie znajdą się między innymi: wystawy, prelekcje, warsztaty, prezentacje i konkurs. - Czekają nas trzy dni pełne wrażeń - zapowiada Monika Karolczak, wicedyrektor Biura Promocji i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi.

Wygraj karnet na Festiwal Reklamy "Ad Days"

Kontrowersyjna reklama

Analizą głośnych i kontrowersyjnych kampanii reklamowych zajmą się eksperci od komunikacji społecznej np. Natalia Hatalska, praktyk i teoretyk nie standardowych form komunikacji marketingowych. Wątek zostanie pogłębiony warsztatami, które mają za zadanie przekazanie wiedzy i podzielenie się doświadczeniem. - Warsztaty to idealny sposób, by ułatwić młodym twórcom poznanie branży- mówi Adam Radoń dyrektor Festiwalu.

Kluczowym punktem programu festiwalu jest ukazanie przez agencję z Hamburga jednej z najbardziej kontrowersyjnych kampanii reklamowych ostatnich lat, połączonej z prezentacją pod tytułem "AIDS, Hitler, Stalin i Saddam - czyli jak złamać tabu". Projekt rozprzestrzeniający się metodą marketingu wirusowego obejrzało, tylko w pierwszym tygodniu, 14 milionów ludzi, wywołując burzliwą dyskusję na temat odczuć estetycznych i etycznych.

Kolejnym gościem zagranicznym festiwalu będzie Wally Olins - guru w dziedzinie budowania marek. Doradza on wielu korporacjom i krajom, jak zmienić wizerunek. Jego książka "Wally Olins o marce" została uznana za klasyczną pozycję w branży i doczekała się 20 przekładów. Wally Ollins poprowadzi dla uczestników wykład i weźmie udział w debacie.

Polska na Ad Days

Polskę na festiwalu reprezentują między innymi: Jakub Bakuła, omawiający fenomen Harryego Pottera, Andrzej Pągowski świetny artysta i grafik - autor ponad 1000 plakatów namawiającyh przede wszystkim do pozytywnych zmian w zachowanich i postawach społecznych.

Dla młodych twórców odbędzie również konkurs "Young Creatives Eurobest". - Jest to konkurs rozwijający polską kreację - mówi Anna Zimecka ze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. - Mogli się do niego zgłaszać młodzi ludzie do 28 roku życia - dodaje.

Festiwalowi towarzyszą wystawy prezentujące: XX - lecie polskiej reklamy czy przegląd reklamy rosyjskiej.

Wszystkie wydarzenia tegorocznego festiwalu "Ad Days" odbywają się w budynkach Łódź Art Center, przy ul. Tymienieckiego 3.

Dokładny program i wszelkie szczegóły dotyczące festiwalu można poznać na stronie www.addays.pl
Patronat nad festiwalem objęło MM Moje Miasto Łódź

Artykuł bierze udział w konkursie "Tym żyje miasto"

Czytaj także:
- Andrzejki 2010 w Łodzi - sprawdź imprezy, koncerty
- Siatkarki Organiki Budowlanych Łódź rozpoczynają grę w Lidze Mistrzyń
- OPERON MATURA 2010 język polski próbna: odpowiedzi, testy, arkusze

Opublikuj materiał i wygraj nawet 500 zł!


Zobacz też na MM Łódź

Wybory samorządowe 2010


od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto