Hasłem tegorocznego festiwalu "Ad Days" są "Kontrowersje". W programie znajdą się między innymi: wystawy, prelekcje, warsztaty, prezentacje i konkurs. - Czekają nas trzy dni pełne wrażeń - zapowiada Monika Karolczak, wicedyrektor Biura Promocji i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi.
Wygraj karnet na Festiwal Reklamy "Ad Days"
Kontrowersyjna reklama
Analizą głośnych i kontrowersyjnych kampanii reklamowych zajmą się eksperci od komunikacji społecznej np. Natalia Hatalska, praktyk i teoretyk nie standardowych form komunikacji marketingowych. Wątek zostanie pogłębiony warsztatami, które mają za zadanie przekazanie wiedzy i podzielenie się doświadczeniem. - Warsztaty to idealny sposób, by ułatwić młodym twórcom poznanie branży- mówi Adam Radoń dyrektor Festiwalu.
Kluczowym punktem programu festiwalu jest ukazanie przez agencję z Hamburga jednej z najbardziej kontrowersyjnych kampanii reklamowych ostatnich lat, połączonej z prezentacją pod tytułem "AIDS, Hitler, Stalin i Saddam - czyli jak złamać tabu". Projekt rozprzestrzeniający się metodą marketingu wirusowego obejrzało, tylko w pierwszym tygodniu, 14 milionów ludzi, wywołując burzliwą dyskusję na temat odczuć estetycznych i etycznych.
Kolejnym gościem zagranicznym festiwalu będzie Wally Olins - guru w dziedzinie budowania marek. Doradza on wielu korporacjom i krajom, jak zmienić wizerunek. Jego książka "Wally Olins o marce" została uznana za klasyczną pozycję w branży i doczekała się 20 przekładów. Wally Ollins poprowadzi dla uczestników wykład i weźmie udział w debacie.
Polska na Ad Days
Polskę na festiwalu reprezentują między innymi: Jakub Bakuła, omawiający fenomen Harryego Pottera, Andrzej Pągowski świetny artysta i grafik - autor ponad 1000 plakatów namawiającyh przede wszystkim do pozytywnych zmian w zachowanich i postawach społecznych.
Dla młodych twórców odbędzie również konkurs "Young Creatives Eurobest". - Jest to konkurs rozwijający polską kreację - mówi Anna Zimecka ze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. - Mogli się do niego zgłaszać młodzi ludzie do 28 roku życia - dodaje.
Festiwalowi towarzyszą wystawy prezentujące: XX - lecie polskiej reklamy czy przegląd reklamy rosyjskiej.
Wszystkie wydarzenia tegorocznego festiwalu "Ad Days" odbywają się w budynkach Łódź Art Center, przy ul. Tymienieckiego 3.
Dokładny program i wszelkie szczegóły dotyczące festiwalu można poznać na stronie www.addays.pl
Patronat nad festiwalem objęło MM Moje Miasto Łódź
Artykuł bierze udział w konkursie "Tym żyje miasto"
Czytaj także:
- Andrzejki 2010 w Łodzi - sprawdź imprezy, koncerty
- Siatkarki Organiki Budowlanych Łódź rozpoczynają grę w Lidze Mistrzyń
- OPERON MATURA 2010 język polski próbna: odpowiedzi, testy, arkusze
Zobacz też na MM Łódź
Wybory samorządowe 2010 | |||
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?