Wiedzą, jak wykorzystać i łączyć promocje oraz negocjować w imieniu klientów najkorzystniejsze oferty.
Od 2008 r ich działalność oraz usługi były oferowane jedynie w Internecie – za pośrednictwem stworzonego do tego celu portalu motoryzacyjnego http://www.autodoradca.pl.
Korzysta z jego zasobów ok. 40-50.000 osób miesięcznie. W związku z chęcią rozwoju, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom internautów, postanowili swoje usługi oferowac również poza światem wirtualnym i utworzyć pierwszy Punkt Obsługi Klienta Autodoradca.pl .
Specjaliści z poszczególnych dziedzin współpracujący z Autodoradca.pl oferują:
Dla planujących zakup:
- pomoc w wyborze właściwego pojazdu, dopasowanego do oczekiwań klienta pod względem funkcjonalności, technicznych parametrów i planowanego budżetu
- analizę rynku i dostępności wybranej marki i modelu.
Ocenę posiadanych przez klienta ofert i ewentualna pomoc w negocjacjach cenowych
z dealerem.
- dobór najkorzystniejszych warunków finansowania zakupu i porównanie ofert kredytów oraz leasingów
- doradztwo w wyposażeniu
pojazdu w systemy zabezpieczeń, monitoringu i lokalizacji pojazdów.
Dla posiadaczy samochodu:
- porównanie ofert i propozycje ubezpieczenia pojazdu
- wyceny posiadanego samochodu i pomoc w jego sprzedaży
- wskazania dobrych i polecanych stacji obsługi serwisowej
- porównania ofert związanych z akcesoriami motoryzacyjnymi (w przygotowaniu).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?