Czy to się uda? Nie wiadomo, bo przewoźnicy już zapowiadają, że nowe rozkłady zdążą się jeszcze zmienić. Wynika to m.in. z dużej liczby trwających obecnie remontów torowisk. Jednak Iwona Jędrychowska z łódzkiego oddziału Przewozów Regionalnych zapowiada, że dużych zmian nie będzie.
Śledź serwis specjalny: Jak zmienia się dworzec Łódź Fabryczna
– W grudniu powinny być już zakończone prace na linii między Łodzią Kaliską a dworcem Łódź Chojny, w związku z tym więcej naszych pociągów będzie się zatrzymywać na stacji Chojny – mówi Jędrychowska. – Więcej składów, będzie się też zatrzymywać na Kaliskim, głównie tych kursujących w kierunkach północ – południe.
Nieznacznie skróci się podróż do Warszawy, i w zależności od trasy będzie ona wynosić od 1 godz. 46 min do 2 godz. 5min (obecnie jest to od ok. 2 godz. 10 min do nawet 2 godz. 53min) Niemal dla wszystkich składów relacji Łódź – Warszawa – Łódź stacją początkową i końcową będzie dworzec Kaliski (obecnie dla wielu taką funkcję pełni stacja Łódź-Widzew). Rozkład zagęści się – między pierwszym odjazdem o godzinie 4.25 (aktualnie jest to 4.23), a godz. 7 przybędzie jeden pociąg (zamiast 6 będzie 7).
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?