Zobacz jak Łódź chwali się na billboardach osiągnięciami przemysłu kreatywnego |
"Jaram się", "Brama", "Śliska trawa", "Drink team", "Magic team" i "Prząśniczki". To nie nazwy kapel muzycznych, a zespołów, które stworzyło 30 uczestników warsztatów "Łódź You like to be Creative".
Celem warsztatów, które odbyły podczas ostatniej odsłony Letniska Księży Młyn, było wypracowanie projektów wzmacniających obszar przemysłów kreatywnych w Łodzi.**
A czym są przemysły kreatywne? - To wszystkie działania, gdzie człowiek pokazuje swój talent. Do tego pojęcia możemy zaliczyć fotografowanie, tworzenie filmów czy inne umiejętności twórcze - mówi Ewa Bieńkowska z AdFuture.
Zwyciężył projekt "Kwadrat twórczy", który stworzył zespół "Brama". W jej skład wchodzili: Leszek Bartkiewicz z Łódzkiego Domu Kultury, Tomasz Holak z Bałuckiego Ośrodka Kultury "Rondo", student łódzkiej ASP Michał Nowacki oraz marketingowcy Tomasz Marcinkowski i Hubert Walkowicz.
Projekt zakłada udostępnienie tytułowego kwadratu, czyli wydzielonej przestrzeni w kształcie kwadratu na autobusie, na chodniku czy w gazecie. Chodzi o prezentowanie umiejętności różnych twórców: artystów, naukowców, muzyków czy przedsiębiorców. - Wszystkie projekty były ciekawe. Niektóre z pomysłów są do doszlifowania, a niektóre do wprowadzenia. Wystarczy, że ktoś się nimi zainteresuje - tłumaczy Ewa Bieńkowska.
Czytaj codziennie: MMLodz.pl/Wiadomości
Matura 2011 poprawkowa | Perseidy 2011|Koncerty w Łodzi | Kolory ulic Łodzi | Konkursy | Widzew Łódź | ŁKS Łódź|PKP - rozkład jazdy| Baseny i kąpieliska| Regiopedia |
Zofia Zborowska i Andrzej Wrona znów zostali rodzicami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?