Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zakończono realizację zdjęć do reklamy Łodzi

Katarzyna Chmielewska (opr. kac)
archiwum Polskapresse
Zakończono realizację zdjęć do spotów reklamujących Łódź. Emisja jesienią w ogólnopolskich telewizjach. Teraz agencja reklamowa K2, która wygrała konkurs na koncepcję reklamówek, będzie montować i udźwiękowiać produkcje.

W spotach wystąpią: Michał Bieżyński, założyciel Urban Forms, Rafał Lejman, projektant i właściciel marki odzieżowej RUSH, Kuba Wandachowicz - członek zespołu Cool Kids of Death i współzałożyciel lokalu DOM oraz Dorota Chochlewicz, absolwentka łódzkiej ASP i założycielka firmy Zaczarowany Ołówek, która artystycznie rozwija dzieci.

Wszyscy bohaterowie spotów reklamujących Łódź to młodzi mieszkańcy naszego miasta. Dzięki swojej kreatywności i ciężkiej pracy realizują w Łodzi swoje marzenia i mają ambicje zmienić miasto na lepsze. Są to ludzie, którzy swoim przykładem pokazują, że "Łódź kreuje", a tak właśnie brzmi hasło promocyjne miasta.

Plan zdjęciowy uwzględniał aż 20 lokalizacji. Zdjęcia do reklamy trwały osiem dni. Spoty będą kosztować 300 tys. zł.

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto