W spotach wystąpią: Michał Bieżyński, założyciel Urban Forms, Rafał Lejman, projektant i właściciel marki odzieżowej RUSH, Kuba Wandachowicz - członek zespołu Cool Kids of Death i współzałożyciel lokalu DOM oraz Dorota Chochlewicz, absolwentka łódzkiej ASP i założycielka firmy Zaczarowany Ołówek, która artystycznie rozwija dzieci.
Wszyscy bohaterowie spotów reklamujących Łódź to młodzi mieszkańcy naszego miasta. Dzięki swojej kreatywności i ciężkiej pracy realizują w Łodzi swoje marzenia i mają ambicje zmienić miasto na lepsze. Są to ludzie, którzy swoim przykładem pokazują, że "Łódź kreuje", a tak właśnie brzmi hasło promocyjne miasta.
Plan zdjęciowy uwzględniał aż 20 lokalizacji. Zdjęcia do reklamy trwały osiem dni. Spoty będą kosztować 300 tys. zł.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?