Stanowisko znajduje się w punkcie obsługi klienta, tuż przy wejściu do Media Markt i jest wyposażone w wideotelefon przez który można połączyć się z call center, gdzie pracuje tłumacz języka migowego. Wojciech Miszkin, dyrektor sklepu i pomysłodawca zainstalowania wideotelefonu wyjaśnia: - Klient "miga", czyli mówi czego szuka, dopytuje o szczegóły itp., a tłumacz przekazuje to pracownikowi naszego salonu. Ten odpowiada na pytania, po czym odpowiedzi są tłumaczone na język migowy.
- Mam w rodzinie osobę niesłyszącą i wiem z jakimi problemami musi się codziennie borykać - dodaje Wojciech Miszkin. - Zakupy dla takich ludzi bywają krępujące i uciążliwe, muszą pisać pytania na kartce, a to dość czasochłonne. Mam nadzieję, że tłumacz języka migowego choć trochę ułatwi im życie.
Call center jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-17.30. Jego pracownicy obsługują nie tylko łódzki Media Markt, ale również kilka innych instytucji, m.in. ZUS, dworzec Łódź Kaliska.
Jeśli wideotelefon w łódzkim Media Markt się sprawdzi, zostanie zamontowany we wszystkich salonach tej sieci w Polsce.
Zobacz więcej zdjęć: Ułatwienie dla głuchoniemych w Galerii Łódzkiej. Zakupy na migi w Media Markt [zdjęcia]
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?