To Twój moment! Rusza program lojalnościowy, jakiego jeszcze nie było

Materiał informacyjny T-Mobile
T-Mobile to nie tylko niezawodna sieć i najnowocześniejsze technologie, ale też najlepsze doświadczenia dla klientów. Chcemy zdobyć ich serca, nieustannie ich zaskakując i towarzysząc im we wszystkich momentach życia. Dlatego wchodzimy na kolejny poziom i startujemy z programem lojalnościowym Magenta Moments – pierwszym takim wśród polskich telekomów. Połączy on klientów ze światem wyjątkowych ofert i usług: od zniżek na seanse filmowe i jedzenie po rabaty na najmodniejsze ubrania czy podróże. Nie tylko w Polsce, ale i poza jej granicami.

Każdy lubi być doceniany – nie dziwi więc, że aż 94% osób oczekuje, że operator będzie wynagradzał stałych klientów i klientki(1). W T-Mobile dokładnie tak jest: zawsze pamiętamy o stałych klientach, stale ich doceniając. Wszystkie osoby, które dopiero dołączają do naszej sieci, także mogą liczyć na całą masę bonusów i dodatków. Teraz idziemy jednak o krok dalej i przedstawiamy program, jakiego na polskim rynku jeszcze nie było! Wykorzystując globalny potencjał grupy Deutsche Telekom, stworzyliśmy Magenta Moments – angażujący program lojalnościowy, w którego ramach na użytkowników T-Mobile czekają ekscytujące oferty, bonusy i usługi od lokalnych i międzynarodowych partnerów.

Connecting your world – łączymy z tym, co ważne

Magenta Moments to integralna część międzynarodowej inicjatywy zaangażowania klientów w ramach strategii customer experience Deutsche Telekom, której towarzyszy wprowadzenie nowego hasła marki: Connecting your world. Podkreślamy tym samym naszą pozycję globalnego lidera, który na każdym kroku dąży do zapewnienia klientom najlepszych doświadczeń – od doskonałości technologicznej, przez świetną obsługę, aż po łączenie użytkowników z tym, co najlepsze i najważniejsze. W ten sposób T-Mobile wykracza poza ramy działania firm technologicznych i staje się prawdziwym partnerem na co dzień. A dzięki programowi Magenta Moments marka dodatkowo demokratyzuje dostęp do różnorodnych usług i produktów – nasi klienci mogą teraz skorzystać z szerokiej oferty kulturalnej, rozrywkowej czy zakupowej.

- Wierzę w przekraczanie granic i wychodzenie poza utarte schematy. W T-Mobile mamy ambicję bycia więcej niż tylko firmą telekomunikacyjną. Zgodnie z naszym nowym hasłem, „Connecting your world”, chcemy być dla klientów prawdziwym partnerem, marką, która poza świetną technologią dostarcza także inne wartości – niezapomniane przeżycia i wyjątkowe doświadczenia. Magenta Moments to wyraz naszej dbałości o satysfakcję osób, które są częścią naszej sieci, ale też podziękowanie za okazane nam zaufanie. W ten sposób, łącząc siły z najlepszymi partnerami, chcemy dać naszym klientom radość, wygodę czy łatwiejszy dostęp do realizacji swoich marzeń – mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.

Kino co czwartek, restauracja, a może zniżki podczas wakacyjnych wyjazdów?

Magenta Moments to świat ofert i usług dostępnych w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Klienci będą mogli m.in. odebrać vouchery do punktów Bafra Kebab, skorzystać ze zniżek na Booking.com, kupić najmodniejsze ubrania na Answear.com w niższych cenach czy cieszyć się filmowymi doznaniami w Cinema City, odbierając tańsze bilety, korzystając z oferty Magentowych Czwartków i szeregu innych atrakcji. To jednak nie koniec! Klienci T-Mobile korzystający z Magenta Moments będą mieli możliwość skorzystania z lokalnych ofert partnerów programu dostępnych w innych krajach, w których obecni są operatorzy z grupy Deutsche Telekom. Jadąc na weekend do czeskiej Pragi, będziemy mogli skorzystać ze zniżek, które są udostępnione klientom przez T-Mobile CZ. Brzmi niesamowicie? Na tym nie poprzestajemy – lista partnerów programu stale się wydłuża, więc ofert będzie coraz więcej.

- Ciągłe wysiłki w zakresie działań customer experience i troska o najwyższą satysfakcję użytkowników są kluczowymi elementami strategii T-Mobile. Wiemy, że klienci chcą, aby marka dbała o nich przez cały cykl życia, a operatorzy telekomów często o tym zapominają. Dlatego uruchamiamy program Magenta Moments – aby spełnić ich oczekiwania! Aby pokazać klientom, że aktywnie ich słuchamy i chcemy się o nich stale troszczyć. Aby pokazać im, że doceniamy ich lojalność. Mocno wierzę, że takie wysiłki na ich rzecz sprawią, że T-Mobile będzie siecią najlepszych doświadczeń – mówi Goran Marković, członek zarządu i dyrektor ds. B2C w T-Mobile Polska.

Aby skorzystać z Magenta Moments, wystarczy otworzyć aplikację Mój T-Mobile, wybrać ikonę serca w dolnym menu i wybierać do woli z bogactwa ofert od partnerów programu. Całe doświadczenie uzupełniają grywalne interakcje, pozwalające zdobywać serca – im więcej zebranych serc, tym więcej zniżek do wyboru. Spoty TV dotyczące Magenta Moments można obejrzeć TU i TU.

Więcej na temat nowego programu lojalnościowego można przeczytać na stronie www.t-mobile.pl.

Magenta Moments to świetna inicjatywa, która pokazuje, jak marka troszczy się o swoich klientów – zarówno pod względem jakości oferowanych usług, jak i proponowanych doświadczeń. Ten nowoczesny program, w którym każdy może wybierać odpowiednie dla niego profity, spodoba się wszystkim.

(1) Kantar dla T-Mobile Polska, 2021

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: To Twój moment! Rusza program lojalnościowy, jakiego jeszcze nie było - Portal i.pl

Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto