Rozwiązania ZDiT zastosowanego na ulicach Lnianej i Grabieniec nie tylko nie było do tej pory w Łodzi. Tzw. skrzyżowanie holenderskie na Lnianej i Kaczeńcowej jest tak skonstruowane, że zwiększa bezpieczeństwo rowerzystów. Mają oni wyznaczone swoje własne skrzyżowanie wewnątrz tego dla kierowców.
Aspirant sztabowy Jarosław Olewicz z łódzkiej drogówki wstępnie zaakaceptował projekt ZDiT. Po dokładnej analizie zlecił we wtorek poprawki. Przejazdy dla rowerzystów powinny zostać przesunięte ze środka skrzyżowania bliżej przejść dla pieszych. Drugie rozwiązanie to zakończenie ścieżek rowerowych przed skrzyżowaniem. Wówczas rowerzyści poruszaliby się w jego obszarze na tych samych zasadach co kierowcy.
Policja nie che się również zgodzić na quasi-rondo namalowane na skrzyżowaniu Rydzowej i Lnianej.
W czwartek nie tylko ma się zmienić oznakowanie na skrzyżowaniu Kaczeńcowa - Lniana, ale też stanie się ono równorzędne.
Grabieniec i Lniana – to będą najbezpieczniejsze ulice w Łodzi? [MAPY]
Remont Lnianej i Grabieniec. Rozkopany Teofilów [ZDJĘCIA]
Grabieniec i Lniana. Rozwiązania ZDiT nie do zaakceptowania przez drogówkę[/a]![od 7 lat](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.221.6/images/video_restrictions/7.webp)
Gala Mistrzowie Motoryzacji 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?