Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Radni skrytykowali "Strategię marki Łódź"

(msm)
Maciej Klaś z firmy Demo zaprezentował strategię, według której Łódź powinna się promować jako centrum przemysłów kreatywnych.
Maciej Klaś z firmy Demo zaprezentował strategię, według której Łódź powinna się promować jako centrum przemysłów kreatywnych. fot. Maciej Stanik
Niewielkim zainteresowaniem cieszyła się prezentacja "Strategii marki Łódź". Na środowe spotkanie w magistracie przyszła jedna czwarta radnych miejskich (12 z 43).

Tymczasem Łódź wydała na opracowanie dokumentu 600 tys. zł, jednak - sądząc po krytycznych wypowiedziach radnych - zamiast do realizacji, trafi on do kosza...

Maciej Klaś z krakowskiej firmy Demo, która przez dziewięć miesięcy opracowywała strategię, przekonywał radnych, że Łódź powinna się promować jako "Centrum przemysłów kreatywnych" - związanych ze sztuką, modą, designem, filmem itp. Po blisko półtoragodzinnej prelekcji radni zaczęli zadawać pytania. Radny Bartosz Domaszewicz dopytywał się, ile będzie kosztowała w tym roku realizacja strategii (około 0,5 mln zł, w tym 170 tys. zł na opracowanie znaku graficznego miasta), radny Witold Rosset narzekał, że wysłuchał szkolenia na temat czym jest marka, a zaprezentowaną strategię można "przykleić" do każdego miasta.

- Nie usłyszałem nic o wyjątkowej tożsamości miasta, wielokulturowości i korzeniach - mówił Witold Rosset.

Większość radnych odniosła się krytycznie do przedstawionego projektu. Aby dokument opracowany przez krakowską firmę stał się podstawą promocji Łodzi, musi trafić pod obrady Rady Miejskiej - nie wiadomo jednak, czy prezydent Łodzi w ogóle zdecyduje się to zrobić.

- Możecie to państwo odrzucić i stracić dwa lata - wyjdzie na to samo - skwitował dyskusję Maciej Klaś.

Zobacz: 600 tys. złotych za obietnicę marki Łodzi

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Radni skrytykowali "Strategię marki Łódź" - Łódź Nasze Miasto

Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto