Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

PGE SA robi z odbiorców "bambusa"

Materiał internauty
PGE SA, oddział w Łodzi, nie musi się starać o pozyskiwanie klientów. W pismach słanych do swoich klientów, informuje, że klient może poszukać innego dostawcy, jeśli PGE jako dostawca mu nie odpowiada. Na dwóch stronach widnieje nawet instrukcja, jak należy zawierać umowy z nowymi dostawcami energii.

Ściśle wiąże się to chyba ze skargą w sprawie podstępnego odłączenia licznika, bo pewnie ponowne zamontowanie licznika jednak będzie coś kosztować.

Jednak PGE SA jest monopolistą i ze swymi odbiorcami robi różne nieprzyzwoite rzeczy. Na przykład w kwestii wystawianych faktur. Czy ktokolwiek i gdziekolwiek przyjrzał się fakturom, np. Izby Skarbowe za pośrednictwem Urzędów Skarbowych? A czy ktoś spojrzał i zechciał zrozumieć "szczegółowe rozliczenie zużycia energii"? Co to jest "wartość prognoz"? I jak się ma do tego "faktura korygująca" i na jakiej podstawie została sporządzona?

Wielu ludziom znane są procedury przy sporządzaniu faktur korygujących. Czy PGE SA zostało zwolnione z takich obowiązków? Nie łudźmy się, że komputery wszystko zrobią bardzo dobrze, przecież to ludzie nimi sterują, a ludzie popełniają błędy; ludzie też lekceważą innych ludzi, a to nie jest ładnie. Może ktoś ma jeszcze inne uwagi do sposobu obsługi przez PGE SA i może je tu zgłosi, a wtedy wspólnymi siłami może coś poradzimy, bo tak nie powinno być.

"Stypendystka ZUS".

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: PGE SA robi z odbiorców "bambusa" - Łódź Nasze Miasto

Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto