Ściśle wiąże się to chyba ze skargą w sprawie podstępnego odłączenia licznika, bo pewnie ponowne zamontowanie licznika jednak będzie coś kosztować.
Jednak PGE SA jest monopolistą i ze swymi odbiorcami robi różne nieprzyzwoite rzeczy. Na przykład w kwestii wystawianych faktur. Czy ktokolwiek i gdziekolwiek przyjrzał się fakturom, np. Izby Skarbowe za pośrednictwem Urzędów Skarbowych? A czy ktoś spojrzał i zechciał zrozumieć "szczegółowe rozliczenie zużycia energii"? Co to jest "wartość prognoz"? I jak się ma do tego "faktura korygująca" i na jakiej podstawie została sporządzona?
Wielu ludziom znane są procedury przy sporządzaniu faktur korygujących. Czy PGE SA zostało zwolnione z takich obowiązków? Nie łudźmy się, że komputery wszystko zrobią bardzo dobrze, przecież to ludzie nimi sterują, a ludzie popełniają błędy; ludzie też lekceważą innych ludzi, a to nie jest ładnie. Może ktoś ma jeszcze inne uwagi do sposobu obsługi przez PGE SA i może je tu zgłosi, a wtedy wspólnymi siłami może coś poradzimy, bo tak nie powinno być.
"Stypendystka ZUS".
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?