Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Ogólnopolska kampania "Łódź pozdrawia" dobiegła końca [ZDJĘCIA]

Agnieszka Magnuszewska (opr.ŁC)
1200 plakatów w największych miastach kraju, 2455 emisji spotów w stajach radiowych oraz 2055 emisji reklam w 31 stacjach telewizyjnych a wszystko to w ramach największej ogólnopolskiej kampanii promocyjnej Łodzi pod hasłem, „Łódź pozdrawia”.

W ogólnopolskich stajach telewizyjnych wyemitowano reklamy autorstwa łodzianina Piotra Szczepańskiego. Scenariusz napisała łódzka agencja Mosqi.To. Muzykę także stworzyli łódzcy artyści, grupa L.Stadt. Zagrało w nich około 200 łodzian.

Łódź była też promowana na YouTubie, Facebooku i Onecie. Dodatkowo, programy o kreatywnej i gospodarczej Łodzi realizowało TV Toya i TVP Łódź.

BPTiWZ stworzyło też stronę kreatywna.lodz.pl., która podczas kampanii „Łódź pozdrawia” zyskała 18 tys. wejść. BPTiWZ zorganizowało też osiem kiermaszów m.in. w Wi-Mie, na Piotrkowskiej 218 czy na Starym Rynku.

Promocja miasta odbyła się też na targach pracy w Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie i Sopocie pod hasłem „Grube ryby z Łodzi pozdrawiają duże sumy z całej Polski". Plakaty promujące Łódź pojawiły się też na czterech festiwalach muzycznych; Impast Fest, Life Festival, Open'er Festival, Audioriver Independent Worlds Festiwal.

W ramach kampanii „Łódź pozdrawia” stworzono też serię plakatów porównujących różne miejsca w Łodzi do znanych miejsc na świecie (np. łódzkie pałace do wiedeńskich).

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto