W ogólnopolskich stajach telewizyjnych wyemitowano reklamy autorstwa łodzianina Piotra Szczepańskiego. Scenariusz napisała łódzka agencja Mosqi.To. Muzykę także stworzyli łódzcy artyści, grupa L.Stadt. Zagrało w nich około 200 łodzian.
Łódź była też promowana na YouTubie, Facebooku i Onecie. Dodatkowo, programy o kreatywnej i gospodarczej Łodzi realizowało TV Toya i TVP Łódź.
BPTiWZ stworzyło też stronę kreatywna.lodz.pl., która podczas kampanii „Łódź pozdrawia” zyskała 18 tys. wejść. BPTiWZ zorganizowało też osiem kiermaszów m.in. w Wi-Mie, na Piotrkowskiej 218 czy na Starym Rynku.
Promocja miasta odbyła się też na targach pracy w Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie i Sopocie pod hasłem „Grube ryby z Łodzi pozdrawiają duże sumy z całej Polski". Plakaty promujące Łódź pojawiły się też na czterech festiwalach muzycznych; Impast Fest, Life Festival, Open'er Festival, Audioriver Independent Worlds Festiwal.
W ramach kampanii „Łódź pozdrawia” stworzono też serię plakatów porównujących różne miejsca w Łodzi do znanych miejsc na świecie (np. łódzkie pałace do wiedeńskich).
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?