MPK wybrało takie rozwiązanie mimo że nie są jeszcze znane wyniki ekspertyzy zleconej Politechnice Łódzkiej, która miała wyjaśnić, dlaczego szyny popękały: czy z powodu stali, z której są zrobione, czy też sposobu ich spawania.
Marcin Małek z MPK mówi, że decyzja o wymianie torów zapadła, aby dotrzymać terminu oddania torowiska do użytku. Pracownicy pracują 24 godziny na dobę.
Producentem szyn jest ThyssenKrupp GfT. Małgorzata Łęcka, przedstawiciel tej firmy, przyznaje, że od MPK Łódź wpłynęła reklamacja i trwa ustalanie przyczyn problemu.
Zbigniew Papierski, prezes MPK, twierdzi, że rozmawiał już z szefem firmy dostarczającej tory. ThyssenKrupp GfT posiada ubezpieczenie i jeśli badania wykażą wady produktów, dostawca nie będzie uchylał się od odpowiedzialności - mówi.
META nie da ci zarobić bez pracy - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?