Kampania promocyjna "Łódź pozdrawia" to nowy pomysł miejskich urzędników na zwiększenie ruchu turystycznego. W połowie maja dwieście billboardów reklamujących m.in. weekendy w Łodzi, koncerty w Atlas Arenie czy ulicę Piotrkowską pojawi się w centrach największych polskich miast. Zobaczą je mieszkańcy Warszawy, Poznania, Krakowa, Wrocławia, Śląska, Trójmiasta i Łodzi.
- Pierwsza odsłona kampanii "Łódź pozdrwia" potrwa do 15 czerwca i ma zachęcić m.in. warszawiaków i wrocławian do odwiedzenia Łodzi na weekend. - Letnia edycja (lipiec i sierpień) będzie promować przemysły kreatywne, a wrześniowa pokaże Łódź jako dobrą lokalizację biznesowych spotkań i konferencji - dodaje Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ. - W październiku ponownie pojawią się billboardy "Łodzi na weekend". Będziemy wtedy promować w kraju łódzkie festiwale.
15 maja ruszy także aplikacja na facebooku, za pomocą której będzie można stworzyć własne hasło z pozdrowieniami. Najlepsze z nich pojawią się na billboardach. Dla autorów najciekawszych propozycji przewidziano nagrody od Biura Promocji UMŁ.
Janowicz w reklamie przeprasza za wtopy i zaprasza do swojej szopy [wideo]
W ramach kampanii "Łódź pozdrawia" pojawią się też spoty telewizyjnew reżyserii Piotra Szczepańskiego. W klipach z muzyką zespołu L.Stadt wystąpią mieszkańcy Łodzi. W mieście pojawią się dodatkowo plakaty promujące Muzeum Sztuki i Pałac Poznańskiego.
Koszt kampanii opracowanej przez agencję MOSQUI.TO wynosi 8 mln zł. Dzięki dotacji z funduszy europejskich UMŁ zapłaci 15% z tej kwoty.
Jak Wam się podoba nowa kampania promocyjna miasta?
Miliardy euro popłyną z unijnej kasy na ocieplenie mieszkań w Polsce
Zobaczcie plakaty, które będą promować Łódź:
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?