MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

ŁKS i Widzew wspólnie walczą o sponsorów

Dariusz Kuczmera
Michał Sieczko z ŁKS i Marcin Animucki z Widzewa działają ramię w ramię
Michał Sieczko z ŁKS i Marcin Animucki z Widzewa działają ramię w ramię fot. Krzysztof Szymczak
Znamy już szczegóły nowatorskiego projektu kierowanego do sponsorów wspólnie przez ŁKS i Widzew. Ramię w ramię, bark w bark, noga w nogę kluby razem będą walczyć o względy sponsorów. Przyświeca im hasło: "Jedno miasto, dwa kluby, wspólny cel".

Kluby będą ogłaszać, które firmy zostały sponsorami obu klubów. - Będziemy też chcieli podawać wszystkim nazwy firm, które odmówiły nam pomocy - mówił członek rady nadzorczej ŁKS Michał Sieczko.

Oferta sponsorska została zaprezentowana w restauracji Sphinx przy ulicy Piotrkowskiej. Wybór miejsca prezentacji nie był przypadkowy, gdyż sieć restauracji Sphinx jako pierwsza angażuje się zarówno w sponsorowanie piłkarzy Widzewa, jak i koszykarzy ŁKS. Oba kluby liczą, że wkrótce śladem Sphinxa podążą inne firmy.

- Wiele firm odmawiało jednemu klubowi, bo obawiały się, jak zareagują kibice drugiego klubu - powiedział wczoraj prezes Widzewa Marcin Animucki. - Teraz takiego niebezpieczeństwa nie ma.

Łódzcy działacze wzorują się na przykładzie Glasgow, gdzie w 2003 roku firma Carling podpisała umowę z Celtikiem i Glasgow Rangers. - Kontrakt opiewał na 20 mln dolarów - dodał Michał Sieczko.

Przedstawiciele obu klubów opracowali trzy pakiety sponsorskie, które już niebawem trafią do największych firm w kraju. Najprostszy pakiet skierowany jest do podmiotów, które chcą zostać Firmą Przyjazną Łódzkiej Piłce. Wyceniono go na 40 tys. zł za sezon. Obejmuje świadczenia reklamowe na stadionach ŁKS i Widzewa, karnety, zaproszenia.

Drugi pakiet sponsorski wyceniono na 666 tys. zł. Obejmuje m.in. prawa wizerunkowe dla obu klubów i większą powierzchnię reklamową.

Jest też pakiet Sponsora Głównego Łódzkiej Piłki, uwzględniający już logo na koszulkach obu drużyn. Wartość nie jest podana, będzie ewentualnie negocjowana indywidualnie.

- Oba kluby zachowują swoją tożsamość, łączymy się tylko w walce o sponsorów - uspokoił kibiców prezes Widzewa Marcin Animucki.

- Proporczyki klubów są jak widzicie daleko od siebie po obu stronach stołu - dodał Michał Sieczko i zdradził, że od czasu objęcia władzy w ŁKS przez nową ekipę, pozyskano 40 sponsorów.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Grosicki kończy karierę, Polacy przed Francją czyli STUDIO EURO odc.5

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto