Gra planszowa, damska torebka i wieszaki. To są pierwsze gadżety kreatywne Łodzi [zdjęcia] |
Dzisiaj (9 lipca) po okresie testowym rozpoczęła oficjalne funkcjonowanie strona internetowa nasza.piotrkowska.pl. To wspólne przedsięwzięcie Fundacji Ulicy Piotrkowskiej oraz Uniwersytetu Łódzkiego.
- Zmiana oblicza Piotrkowskiej oraz inicjatywy zachęcające do przebywania na ulicy Piotrkowskiej spowodują, że ta ulica znów zacznie żyć. Marzy mi się, by duża liczba potencjalnych klientów na Piotrkowską przybywała - tłumaczyła Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi.
Władze Uniwersytetu Łódzkiego uważają, iż dzięki kuponom zniżkowym, ulica Piotrkowska jeszcze bardziej przyciągnie mieszkańców i turystów. - Ta strona internetowa jest rozwinięciem portalu kultura.uni.lodz.pl. Istotą tego przedsięwzięcia jest zwiększenie przyciągania ulicy Piotrkowskiej. Jest to dobry system dla miasta i łodzian, do których to adresujemy - opowiadał Włodzimierz Nykiel, rektor UŁ.
Na razie w systemie zarejestrowało się 36 przedsiębiorców oraz blisko 200 chętnych do skorzystania z potencjalnych kuponów rabatowych. - W tym systemie znajduje się bardzo wiele różnych ofert, nie tylko tych gastronomicznych, ale także duże zainteresowanie jest przedsiębiorstw zajmujących się handlem - mówiła Ewa Boryczka, wiceprezes Fundacji Ulicy Piotrkowskiej.
Co więc znajdziemy na portalu nasza.piotrkowska.pl? I tak 15-procentową zniżkę dostaniemy na sałatki w SerVantce, 20 procent zniżki otrzymamy m.in. w księgarniani Klubu Krytyki Politycznej czy w Foto Cafe 102. 44-procentowy rabat na piwo udzieli kultowy pub Łódź Kaliska, natomiast 50 procent rabatu na drugą kawę dostaniemy we Fresco Cafe.
Przeczytaj też o Tubajce, Kawalerce i Pijalni Wódki i Wina - lokalach z ulicy Piotrkowskiej |
W przeciwieństwie do innych systemów zakupów grupowych, rejestracja firm jest bezpłatna, co ma dodatkowo przyciągać restauratorów. Natomiast przez jakiś czas to FUP będzie rejestrował chętne podmioty. Z kolei użytkownicy mogą śledzić interesujące ich oferty za pomocą strony internetowej lub newslettera. Każdy lokal biorący udział w systemie rabatowym nasza.piotrkowska.pl ma mieć w widocznym miejscu umieszczoną specjalną naklejkę.
Jak mówią przedstawiciele Fundacji Ulicy Piotrkowskiej, do akcji zapraszani są też przedsiębiorcy i restauratorzy z alei Kościuszki, Sienkiewicza czy Moniuszki, czyli ulic przylegających do reprezentacyjnej ulicy miasta.
Kupony zniżkowe do lokali znajdujących się na Piotrkowskiej to nie jedyny sposób na ożywanie tej ulicy. Władze Łodzi liczą także na artystów i designerów, którzy będą tworzyć swoje pracownie we frontowych lokalach.
Weź udział w sondzie na Facebooku. Pytamy: Czy kupony rabatowe do znajdujących się przy Piotrkowskiej lokalów, mogą być sposobem na ożywienie reprezentacyjnej ulicy Łodzi? |
Czytaj więcej o
biznesiew Łodzi:
Specjalny zarząd będzie nadzorował budowę Nowego Centrum Łodzi
Piotrkowska jako pierwsza w Polsce pojawiła się w Google Street View
Kliknij w zdjęcie, żeby zobaczyć fotogalerię: | ||
Metamorfozy pin-up | Fanki podczas EURO 2012 | Zombie Walk 2012 |
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?