Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Złota nagroda dla Manufaktury

Izabela Roksana Franc
Izabela Roksana Franc
Łódzka Manufaktura otrzymała właśnie bardzo prestiżową nagrodę za zaangażowanie w lokalny marketing społeczny.

Nagroda została przyznana przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych w skrócie znane na całym świecie jako ICSC. Manufaktura została doceniona w kategorii Cause Related Marketing, czyli w dokładnym tłumaczeniu marketing społecznie zaangażowany.

- Chodzi o zeszłoroczne urodziny Manufaktury połączone po raz pierwszy ze Świętem Łodzi. Cieszymy się też podwójnie, bo jest to nie tylko sukces Manufaktury, ale i Łodzi. - wyjaśnia Agnieszka Nowak, dyrektor marketingu Manufaktury - W marketingu zaangażowanym społecznie dochodzi do współpracy trzech stron: biznesu, organizacji społecznych oraz konsumentów. Tak też było w przypadku zeszłorocznych urodzin Manufaktury. Dzięki temu, że stała się ona główną areną wydarzeń składających się na samorządowe Święto Łodzi i zaangażowała się w jego organizację - wyjaśnia.

Podwójna okazja do świętowania

Łódzkie centrum otrzymało prestiżowe wyróżnienie dzięki kampanii „Podwójna okazja do świętowania”. A wszystko za sprawą zeszłorocznej akcji urodzinowej zorganizowanej na głównym rynku centrum handlowego. Bogaty program urodzinowych atrakcji w ciągu trzech dni przyciągnął do Manufaktury ponad 431 tysięcy gości, nie tylko łodzian, ale też turystów polskich i zagranicznych. Podniebny występ francuskiego teatru Plasticiens Volants a także, plenerowy pokaz Odysei Kosmicznej 2001 z towarzyszeniem filharmoników wzbudziły zachwyt publiczności i były szeroko omawiane w mediach.

Groźna konkurencja o randze światowej

W tym roku konkurencja była duża, bo do konkursu napłynęły aż 152 zgłoszenia z różnych centrów handlowych z osiemnastu odmiennych krajów, zdecydowanie więcej niż kiedykolwiek w historii konkursu. Przy czym po raz pierwszy do konkursu przyjęto również zgłoszenia z Południowej Afryki. W ośmiu kategoriach przyznano siedem złotych i dwadzieścia dwa srebrne wyróżnienia oraz jedną nagrodę specjalną. Wszyscy zwycięzcy automatycznie zakwalifikowali się do konkursu o skali światowej ICSC MAXI Awards. Docenionych zwycięzców tegorocznej edycji ogłoszono podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC w portugalskiej Lizbonie.

Złoto dla Łodzi i srebro dla Polaków

Manufaktura jest jedynym polskim centrum wyróżnionym w tym roku Solal Gold Award, ale to nie wszystko ponieważ srebrne wyróżnienia otrzymały natomiast Forum Gliwice, Solaris Center z Opola oraz Silesia City Centre w Katowicach w kategorii Public Relations. Warto podkreślić, że nagrody ICSC Solal Marketing Awards, przyznawane są przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych od 1977 roku, a w konkursie nagradzane są najlepsze i najbardziej efektywne działania marketingowe realizowane przez centra handlowe w całej Europie.

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto