Zakład Wodociągów i Kanalizacji wykonał już 200 włazów, według zwycięskiego projektu Kamili Borowskiej - laureatki ogólnopolskiego konkursu ogłoszonego przez Prezydent Łodzi Hannę Zdanowską. Koszt wykonania pokryw promocyjnych wynosi ok 500 zł i jest porównywalny do kosztu produkcji standardowych włazów.
Włazy promocyjne przedstawiają logo Łodzi otoczone wzorem powstałym po rozłożeniu papierowej łódki, będącej głównym motywem projektu. Zgodnie z założeniami, pokrywy pojawią się w nowych częściach miasta tj. przy dworcu Łódź Fabryczna i w Nowym Centrum Łodzi. Ich zadaniem będzie promocja miasta przy jednoczesnym urozmaiceniu wyglądu łódzkich ulic.
Wszystkie projekty zgłoszone do konkursu będzie można obejrzeć na początku grudnia na wystawie w galerii przy Piotrkowskiej 87. Tam również będzie można zobaczyć żeliwny odlew zwycięskiej pracy.
Zobacz także:
Projekt włazu kanalizacyjnego w Łodzi. Rozstrzygnięcie konkursu
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?