Łódzcy przedsiębiorcy, którzy prowadzą działalność na ul. Piotrkowskiej, postanowili wypromować wydarzenia, które odbędą się na deptaku w ramach obchodów 592. Urodzin Łodzi. Zorganizowali zbiórkę pieniężną, dzięki której zdobyli 10 tys. zł. Za tę kwotę wykupili kilkanaście bilboardów umiejscowionych w różnych częściach miasta.
„W centrach handlowych przedsiębiorcy składają się na działania promocyjne. My nie mamy takiej możliwości, by wprowadzić składki. Dlatego postanowiliśmy złożyć się na kampanię” - mówił Robert Dybalski, właściciel sieci cukierni i restauracji.
Średnio, każdy przedsiębiorca opłacił jeden bilboard – cena za wynajęcie pojedynczego wynosi ok. 435 zł. Łącznie przedsiębiorcy zebrali 10 tys. zł. Dzięki temu mogą rozreklamować imprezy na Piotrkowskiej w kilku miejscach w Łodzi. Reklamy pojawią się jeszcze w tym tygodniu i będą wisieć do 26 lipca, czyli jeszcze po Urodzinach Łodzi.
„Planujemy kolejne kampanie reklamowe, niewykluczone, że będziemy robić to stale” - dodaje Dybalski.
Piotr Kurzawa, menadżer ulicy Piotrkowskiej zaznacza, że kampania jest inicjatywą oddolną, która pokazuje, że przedsiębiorcom zależy na rozwoju i promocji ulicy. Do tej pory Piotrkowska była reklamowana przez magistrat.
• Urodziny Łodzi 2015. Ruszyły zapisy na wycieczki po łódzkich inwestycjach
• Urodziny Łodzi 2015. Koncert Lata ZET i Dwójki w Manufakturze
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?