Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

"Polska. Spring into new". Zobacz, jak nasz kraj promuje się za granicą [wideo]

redakcja
redakcja
screen youtube.com
3 czerwca rozpoczęła się kampania telewizyjna promująca Polskę za granicą, w krótkim filmiku widzimy m.in. łódzką Manufakturę.

Igrzyska wolności w Łodzi. Będą koncerty i wykłady

We wtorek, 3 czerwca ruszyła kampania telewizyjna, która ma promować nasz kraj za granic. W 30-sekundowym filmie "Polska. Spring into new"możemy zobaczyć m.in. łódzką Manufakturę. Kampania jest koordynowana przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych i przypomina zmiany, jakie zaszły w Polsce od 1989 roku.

O tym, jakie zmiany zaszły w Polsce po 1989 roku, opowiada fotograf Chris Niedenthal, autor m.in. słynnego zdjęcia przedstawiającego wojskowy transporter ostojący przed kinem Moskwa, w którym wyświetlano wówczas film „Czas apokalipsy". Zdjęcie zostało wykonane w 1981 roku w czasie stanu wojennego.

"Niedenthal na przestrzeni ostatnich 40 lat był świadkiem polskiej historii. To z jego perspektywy widzimy skok cywilizacyjny, którego Polska dokonała przez ostatnie 25 lat." - piszą autorzy filmu na serwisie YouTube.com 


Jak Wam się pdooba filmik promujący Polskę?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto