Prezydent Łodzi, Jerzy Kropiwnicki uważa kampanię za udaną. Efekty tego unikalnego w skali kraju przedsięwzięcia (całkowite koszta pokrył Urząd Miasta Łodzi) będziemy tak naprawdę mogli ocenić w ciągu najbliższych lat. Spot reklamowy skierowany jest w głównym stopniu do osób zajmujących się biznesem i mogących inwestować swoje pieniądze w Łodzi.
Następnym krokiem mającym na celu promocję naszego miasta za granicą będzie spot reklamowy, który pojawi się w telewizji CNN. Niektórzy mogliby być zdziwieni, że z jednej strony urząd współpracuje z BBC a teraz CNN. Wynika to z tego, że CNN ma największą oglądalność podczas wyborów prezydenckich w USA, których finał już najbliższym czasie.
Pocieszające jest to, że zmienia się obraz Łodzi poza jej granicami, jednak pora zacząć promować Łódź i wydarzenia, które już w niej są wśród jej mieszkańców. Co z tego, że zwiększy się ruch turystyczny jeśli łodzianie będą mówili przyjezdnym, że nic ciekawego się w ich mieście nie dzieje?
**
Informacje o Konkursach MMŁódź!!!!Od redakcji: Przypominamy, że każdy z Was może zostać dziennikarzem obywatelskim serwisu MM Moje Miasto! Zachęcamy Was do zamieszczania artykułów oraz nadsyłania zdjęć z ciekawych wydarzeń i imprez. Piszcie też o tym, co Wam się podoba, a co Wam przeszkadza w naszym mieście. Spróbujcie swych sił w roli reporterów obywatelskich eMeMki! Pokażcie innym to, co dzieje się wokół Was. Pokażcie, czym żyje Miasto.
Giganci zatruwają świat
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?