– Teraz będę pewnie musiał płacić karne odsetki, a przecież to nie ja zawiniłem – denerwuje się pan Bogdan.
Okazuje się, że nie tylko on znalazł się w takiej sytuacji.
Jan Będkowski, kierownik Działu Obsługi Klientów Indywidualnych w I Oddziale PGE Obrót SA w Łodzi, mówi, że tylko w tym roku odnotowano już 34 podobne przypadki. – Faktura dla właściciela mieszkania pod numerem 13 przy ul. Radwańskiej 54 została przekazana firmie kurierskiej InPost 9 maja –mówi. – Nie mamy pojęcia, dlaczego jej nie dostarczono do adresata, złożymy reklamację w tej sprawie. Mamy nadzieję, że InPost podejmie działania, dzięki którym podobne historie nie będą się już powtarzać. Zapewniam, że wspomniany klient, tak jak inni, do których nie dotarły nasze rachunki, nie zostanie obciążony odsetkami za nieterminową zapłatę należności.
* * * * *
Wszyscy klienci, do których przez dłuższy czas nie docierają rachunki za prąd, powinni zgłosić ten fakt w dowolnym Biurze Obsługi Klienta PGE Obrót Łódź SA. Tam otrzymają duplikat faktury. Mogą też złożyć zgłoszenie drogą e-mailową na adres: info.obrotldz1@ gkpge.pl bądź telefonicznie pod numerem (42) 675 3000. Wówczas duplikat faktury zostanie wysłany za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Materiał partnera zewnętrznego NBP
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?