MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Nowa promocja Łodzi. Specjalne namioty na festiwalach muzycznych

Agnieszka Magnuszewska (opr. al)
Władze Łodzi zadecydowały, że latem rozpocznie się promocja łódzkich przemysłów kreatywnych. W związku z nią na czterech, dużych festiwalach muzycznych staną specjalne stanowiska promujące Łódź.

Przemysły kreatywne będą promowane na Impact Łódź, Life Festival Oświęcim, Open'er Gdynia i Audioriver Płock. Na każdym z nich stanie stoisko, składające się z trzech kolistych namiotów. W jednym z nich będzie kino 360, dwa pozostałe staną się strefami relaksu. Będzie w nich można obejrzeć spoty promocyjne Łodzi.

W ramach promocji władze Łodzi chcą także organizować obok namiotów warsztaty street artu. Na specjalnej ściance tworzone będą również minimurale.

Koszt ustawienia namiotów na festiwalach to 450 tys., a ich wykonania to 400 tys. zł. Aż 85 proc. tej kwoty dofinansowuje Unia.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Robert EL Gendy Q&A

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto