Przemysły kreatywne będą promowane na Impact Łódź, Life Festival Oświęcim, Open'er Gdynia i Audioriver Płock. Na każdym z nich stanie stoisko, składające się z trzech kolistych namiotów. W jednym z nich będzie kino 360, dwa pozostałe staną się strefami relaksu. Będzie w nich można obejrzeć spoty promocyjne Łodzi.
W ramach promocji władze Łodzi chcą także organizować obok namiotów warsztaty street artu. Na specjalnej ściance tworzone będą również minimurale.
Koszt ustawienia namiotów na festiwalach to 450 tys., a ich wykonania to 400 tys. zł. Aż 85 proc. tej kwoty dofinansowuje Unia.
Robert EL Gendy Q&A
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?