Prawie 1,5 godz. dyskusję spędzono na wzajemnym przekonywaniu się w kwestii odstępstw od norm. Starły się dwie koncepcje, a nawet pojawił się trzeci front.
Front nr 1 - przeciwny jakimkolwiek odstępstwom od norm. Argumentujący że, biorąc pod uwagę doświadczenia z przeszłości, pozwalając na odstępstwo, będzie ono wykorzystywana w dużej mierze na rozwianie niekorzystne dla rowerzystów.
Jesteśmy zdania, że najpierw należy wykonać ponad 200 km dróg - pieniądze już są zapłacone firmie Teren za wskazanie możliwych miejsc. Później, można mówić o odstępstwach, czyli po roku 2020.
Front nr 2 - ZDiT, twierdzący, że bez jakiś ustępstw w przyszłości wobec projektantów, nie da się, lub będzie to bardzo trudne, zaprojektować jakieś, bliżej nie określone, drogi.
Front nr 3 - wyłonił się z Grupy RowerowaŁodz. Zaproponował rozwiązanie, mające na celu konsultacje społeczne połączone z audytem. Nie zostały przedstawione propozycje grupy konsultacyjnej.
Normy Rowerowe mówią o projekcje standardów technicznych dla tras rowerowych w Łodzi. Informacje o Normach Nowerowych można znaleźc na stronie RowerowaŁódź.
MM Łódź zaprasza:
MM Łódź patronuje:
MMŁódź poleca: |
Od redakcji: Przypominamy, że każdy z Was może zostać dziennikarzem obywatelskim serwisu MM Moje Miasto! Zachęcamy Was do zamieszczania artykułów oraz nadsyłania zdjęć z ciekawych wydarzeń i imprez. Piszcie też o tym, co Wam się podoba, a co Wam przeszkadza w naszym mieście. Spróbujcie swych sił w roli reporterów obywatelskich eMeMki! Pokażcie innym to, co dzieje się wokół Was. Pokażcie, czym żyje Miasto.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?