Na czacie o wakacjach energetycznych

Artykuł sponsorowany
Od prowadzenia własnej firmy nie ma wakacji - wiedzą to najlepiej właściciele małych i średnich przedsiębiorstw, którzy czas urlopu wykorzystują nie tylko na odpoczynek, ale i na poszukiwania potencjalnych korzyści biznesowych. Mniej bieżących spraw, zleceń i obowiązków to okazja do rozważań nad strategią firmy, poszerzeniem jej usług, zdobywaniem nowych rynków zbytu. To także czas na szukanie sposobów na obniżenie kosztów działalności, a więc - poprawienia rentowności firmy.

Jednym z kierunków takich przemyśleń może być oszczędność energii elektrycznej, i to po obu stronach symbolicznego gniazdka w ścianie. Z jednej bowiem strony mogą to być poszukiwania mniej prądożernych odbiorników - od oszczędnych świetlówek począwszy, na bardziej nowoczesnych, a więc oszczędnych, maszynach, urządzeniach i narzędziach skończywszy- z drugiej zaś próba znalezienia... tańszego prądu.

I właśnie po tej stronie "gniazdka" znaleźć możemy ciekawą ofertę firmy PKP Energetyka S.A. To ogólnopolskie przedsiębiorstwo energetyczne działające na rynku już od dziesięciu lat. Wydzielona ze struktur kolejowych spółka (stąd nazwa) zajmuje się dziś sprzedażą i dystrybucją energii elektrycznej nie tylko na potrzeby przewoźników kolejowych, ale też dla innych klientów (ma ich blisko 45 tysięcy), za pomocą bezpośrednich przyłączeń lub na zasadach TPA. Spółka, co także warto wiedzieć, świadczy usługi elektroenergetyczne, zajmuje się też sprzedażą oleju napędowego na kolejowych stacjach paliw.
Otóż PKP Energetyka S.A. ma na okres wakacyjny (lipiec-wrzesień, oferta obowiązuje do 16 września 2011 roku) dla klientów promocyjne "Taryfy Plażowe". Co to takiego? To oferta skierowana do małych i średnich firm, zużywających do 250 megawatogodzin (MWh) energii w skali roku. Najwięcej zyskają na niej ci przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na udział we wcześniejszym turnusie: z niższą ceną energii.

- Chcemy premiować te firmy, które szybko podejmą decyzję o zmianie sprzedawcy na PKP Energetyka, dlatego przewidzieliśmy dla nich dodatkowe bonusy - mówi Andrzej Wołosz, dyrektor Oddziału Obrót PKP Energetyka S.A. Wspomnianą wartością dodaną dla osób korzystających z pierwszych turnusów cenowych jest "urlop" od opłaty handlowej w zależności od daty podpisania umowy - do końca bieżącego lub następnego roku. Standardowym elementem oferty jest natomiast gwarancja niezmienności ceny energii w czasie jej trwania. Co więcej, dziesięciu klientów, którzy jako pierwsi skorzystają z oferty, zostanie nagrodzonych atrakcyjnym upominkami energetycznymi.

Aby skorzystać z oferty, wystarczy skontaktować się z Infolinią Handlową pod numerem 0 801 77 29 29 lub z konsultantem poprzez LiveChat, bo i taką możliwość spółka oferuje.

O ile "Taryfy Plażowe" to rynkowa nowość pozwalająca płacić mniej za prąd, o tyle system LiveChat, umożliwiający prowadzenie rozmowy na żywo poprzez specjalny komunikator, to przełom w sposobach komunikowania się firm z klientami. To kolejny, po uruchomionej w kwietniu Infolinii Handlowej, nowoczesny kanał komunikacji przybliżający firmę do klientów. PKP Energetyka zaoferowała go swoim klientom jako jedna z pierwszych firm na rynku energetycznym. System funkcjonuje w ramach wspomnianej wyżej infolinii i działa podobnie jak typowe czaty internetowe, umożliwiając bezpłatne prowadzenie rozmowy na żywo z konsultantami firmy. Daje możliwość zapoznania się z ofertą firmy, produktami i usługami.

- Chcemy być blisko naszych klientów i dopasować nasze usługi do zmieniającego się stylu życia. Kontakt z firmą bez konieczności wychodzenia z domu, a nawet sięgania po telefon, to niekwestionowane atuty udostępnionego przez nas narzędzia - tłumaczy Grzegorz Grabowski, członek Zarządu i dyrektor handlowy PKP Energetyka. - LiveChat zapewnia łatwy i wygodny dostęp do wszystkich niezbędnych informacji na temat firmy. Jest intuicyjnie prosty w obsłudze i jednocześnie całkowicie bezpłatny. Jesteśmy przekonani, że oddajemy w ręce naszych klientów narzędzie, które sprosta ich oczekiwaniom- dodaje dyrektor.

Kontakt poprzez LiveChat możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18. W tych samym czasie można skontaktować się z PKP Energetyka poprzez wspomnianą Infolinię Handlową, pod numerem 0801 77 29 29. Ze szczegółami oferty "Taryfy Plażowe" można zapoznać się również na internetowej stronie www.pkpenergetyka.pl oraz w najbliższym Biurze Obsługi Klienta.

Dla większości mieszkańców naszego województwa najbliższe będzie Biuro Obsługi w Łodzi przy ul. Tuwima 28 (tel. 42 205 56 65, fax 42 205 53 73, e-mail: [email protected]). Z południowego zachodu województwa może być bliżej do Biura Obsługi w Częstochowie, przy ul. Rejtana 41/43 (tel. 34 376 14 66, fax 34 376 14 66, adres e-mailowy: [email protected]).

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto