Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Moda w galerii na dziesięciolecie

Katarzyna Chmielewska
archiwum/Grzegorz Gałasiński
Weekend w Galerii Łódzkiej upłynie pod znakiem mody. Na dziesięciolecie istnienia przygotowano pokazy i konkursy, w których wygrac będzie można wyjątkowe torby od Bohobocco.

Poodczas dziesiątych urodzin Galeria Łódzka stanie się wehikułem czasu. Zabierając nas do świata mody złożonego z najpiękniejszych kolekcji marek Galerii Łódzkiej i tych stworzonych przez zaproszone gwiazdy.

PROJEKTANCI
Galeria przyzwyczaiła już swoich klientów do współpracy ze znanymi projektantami. Gościli w niej m.in. Paprocki&Brzozowski. Dziesięciolecie będzie sygnowane przez duet projektantów BOHOBOCO.

Na sobotę zaplanowano pokaz kolekcji Michała Lacha oraz Kamila Owczarka ( Bohoboco). Unikatowym wydarzeniem będzie stworzenie dla Galerii Łódzkiej limitowanej edycji toreb. Pierwsza z nich typu shopping (torba na zakupy) bag, będzie dystrybuowana w galerii w tygodniu poprzedzającym weekend mody. Druga, limitowana edycja torby typu fashion, to unikat. Specjalnie na dziesiąte urodziny powstanie dziesięć takich toreb, które zdobyć będzie można wyłącznie w konkursach przygotowanych przez Galerię Łódzką. Każda torba symbolizować będzie jeden rok z życia Galerii i z pewnością uszczęśliwi nową właścicielkę.

W sobotę galeria zaprezentuje również nietypową formułę pokazów w czerni i bieli. Dyrektor Galerii Łódzkiej Beata Stefańska: -Biel i czerń jest ponadczasowa, my zaskoczymy tym, jakie możliwości dają te dwa kolory. Pamiętajmy, że pomiędzy tymi barwami pozostaje jeszcze cała gama szarości.

AFTERPARTY
Sobotnie pokazy mody i spotkanie z gwiazdami zakończą się after party w towarzystwie duetu Bohoboco oraz Mateusza Szymkowiaka, który poprowadzi weekend pokazów mody. Impreza odbędzie się w klubie Spinka, "spinając" klamrą modowy weekend.

Niedziela w galerii będzie wariacją na temat jesiennych pokazów marek obecnych w Galerii Łódzkiej, podczas których każdy znajdzie coś dla siebie. W pokazach zaprezentuje się ponad 30 marek m.in. takich jak Wólczanka, Monnari, Molton, Deni Cler, Peek&Cloppenburg, Gatta, Venezia czy Kruk.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto