Ekspedientka Monika Florczyk mówi: – 75 procent to zamówienia składane przez firmy, których właściciele uważają, że taki gest jest lepiej widziany niż życzenia przesłane e-mailem. W zeszłym roku było ich zdecydowanie mniej.
Jak twierdzi Monika Smuda z sąsiedniego sklepu papierniczego, co trzeci klient kupuje 3-4 kartki świąteczne, często z dołączonym opłatkiem lub składaną papierową szopką.
Najwięcej kartek bożonarodzeniowych sprzedaje się do 20 grudnia. To ostatni bezpieczny termin na wysłanie kartek, tak by adresaci otrzymali je jeszcze przed świętami.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?