Choć od otwarcia ofert (w czwartym zresztą przetargu, poprzednie zakończyły się fiaskiem) minęło półtora miesiąca, a radni już na początku grudnia zdecydowali o dołożeniu ponad 4 mln zł, nadal nie wiadomo, który z trzech oferentów, mieszczących się w zwiększonej do 26,4 mln kwocie, wygra.
Przypomnijmy, że w grę wchodzą firmy: Homeport Polska (25,9 mln zł), City Bike Global (26 mln zł) oraz konsorcjum Orange Polska i Roove (26,4 mln zł). Czwarta startująca w przetargu Wawa Bike za uruchomienie i funkcjonowanie przez cztery lata miejskiego roweru w Łodzi chciała aż 39,6 mln zł.
– Rozstrzygnięcie zapadnie w styczniu, prawdopodobnie w początkach miesiąca – mówi Tomasz Andrzejewski, rzecznik ZDiT.
Zwycięzca będzie miał cztery miesiące od daty podpisania umowy na dostarczenie pierwszej transzy rowerów. To oznacza, iż system ruszy w maju tylko pod warunkiem, że żadna z pokonanych firm nie złoży odwołania.
Nowy system roweru publicznego ma funkcjonować do końca listopada 2024 r.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?