Z nieoficjalnych informacji wynika, że pierwsi zawodnicy, którzy otrzymali nowe warunki, ze zrozumieniem podeszli do tej nowej gorszej, niestety, rzeczywistości. Inna sprawa, że to dopiero są wstępne rozmowy.
Lepsze czasy dla klubów mogą nadejść pod warunkiem, że z większym rozmachem zainwestują w piłkę możni sponsorzy. Piłkarskie projekty sponsoringowe T-Mobile zaprezentowano we wtorek w hotelu Hilton w Warszawie, gdzie odbyło się spotkanie przedstawicieli działów marketingu i public relations wszystkich klubów Ekstraklasy SA z delegacją sponsora tytularnego Ekstraklasy, czyli Polską Telefonią Cyfrową - operatorem marki T-Mobile. ŁKS był reprezentowany przez rzecznika prasowego Jarosława Paradowskiego.
- Podobne spotkania mają się odbywać regularnie - powiedział rzecznik ŁKS Jarosław Paradowski. - Widać, że operatorowi marki T-Mobile bardzo zależy na tym, aby polska ekstraklasa była produktem na europejskim poziomie, a na nasze stadiony przychodziło jak najwięcej kibiców, co na pewno zadowoli zarówno głównego sponsora rozgrywek, jak i kluby piłkarskie.
Też chcielibyśmy doczekać takich czasów. ŁKS zmaga się nie tylko z problemami natury finansowej, ale i sportowej. Jak się okazuje, drużynie z trudem przychodzi powiększanie punktowego dorobku. Trzy ostatnie mecze dały zaledwie jeden punkt, a przed łodzianami gry z Lechem w Poznaniu (sobota, godz. 18) i Śląskiem w Łodzi.
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?