Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Konkurs The Look Of The Year w Łodzi

Joanna Barczykowska
W Łodzi piękne, młode wysportowane i pełne gracji dziewczyny walczą o tytuł modelki The Look Of The Year i wyjazd na międzynarodowy finał konkursu we Włoszech.

Uczestniczki finału konkursu The Look Of The Year 2010 Poland przyjechały w poniedziałek do Łodzi. W czasie pięciodniowego zgrupowania przed finałem będą mieszkały w Stacji Nowa Gdynia w Zgierzu. Czekają je próby, przymiarki, ćwiczenia na siłowni, spotkania ze stylistami i fryzjerami. Nie zabraknie czasu na przyjemności, zwiedzanie Łodzi, wizytę u prezydenta miasta czy zakupy. Przyszłe gwiazdy modelingu stoczą też siatkarski bój na plaży Manufaktury w meczu Blondynki kontra Brunetki.

To będzie morderczy maraton, treningi, próby, treningi, zwiedzanie i znów treningi. Od poniedziałku przed dziewczynami marzącymi o karierze na światowych wybiegach ostatnie przygotowania do finałowej gali. Uczestniczki polskiego finału The Look of The Year znajdą jednak czas, żeby lepiej poznać Łódź, przed nimi wizyta w Białej Fabryce i Muzeum Kanału "Dętka". We wtorek pojawią się w Manufakturze, aby rozegrać na plaży o godz. 15 mecz Blondynki kontra Brunetki.

Gala finałowa The Look Of The Year 2010 odbędzie się w piątek 27 sierpnia na 50-metrowym wybiegu zbudowanym przy ul. Piotrkowskiej 102/104. Kandydatki zaprezentują się w kolekcjach znanych polskich firm, m.in. Domu Mody Teresa Kopias, Olimpii, Kazar, Alles, ale i młodych projektantów. Pokażą płaszcze z kolekcji jesiennej, ale także zmysłową bieliznę.

Gwiazdą wieczoru będzie Marina, a galę poprowadzi Dorota Gardias. Laureatki konkursu będą reprezentować nasz kraj na światowym finale we Włoszech we wrześniu.

- The Look Of The Year to niezwykle ważne wydarzenie w świecie mody. Jego celem jest wybranie i wypromowanie nowych twarzy modelingu. Co roku w ponad pięćdziesięciu krajach organizowane są edycje narodowe. Dzięki udziałowi w konkursie mają szansę na zrobienie kariery na najsłynniejszych wybiegach świata - tłumaczy Jagoda Włodarczyk z agencji Igo-Art.

Z konkursem związane były m.in. Cindy Crawford i Claudia Schiffer. Młode dziewczyny mają więc wielką szansę.

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto