Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Konkurs o "wirtualny spacer" dla Łodzi

Łukasz Ratajczyk
Łukasz Ratajczyk
Nasze miasto bierze udział w konkursie, w którym do wygrania jest darmowy "wirtualny spacer" umieszczony w Internecie. Złoży się na niego aż 500 panoramicznych zdjęć.

Jest to dopiero pierwsza edycja tego rodzaju konkursu w naszym kraju, a już cieszy się dużym zainteresowaniem. Nawet lokalnie, u nas w mieście, wywołuje duży szum medialny sprawiając, że łodzianie podsyłają sobie linki do strony z głosowaniem, zachęcając do klikania na Łódź. Czasu wciąż jest dość dużo, bo do rozwiązania konkursy pozostały jeszcze 52 dni.

Promocja nie tylko najsłynniejszych W firmie organizującej konkurs usłyszeliśmy, że zależy im przede wszystkim na obiektywności. Dlatego nikt nie chce zdradzać nawet wstępnych danych na temat tego, na jakich pozycjach plasują się najpopularniejsze polskie miasta turystyczne. Co więcej - nacisk kładziony jest na promocję tych mniej znanych, a równie urokliwych zakątków naszego kraju. W tym celu mają służyć specjalnie stworzone kategorie konkursu, dzielące miasta również na te poniżej 50 tys. mieszkańców, gmin miejsko-wiejskich oraz gmin wiejskich.

Najpierw wirtualnie, potem w rzeczywistości

- Konkurs cieszy się ogromnym zainteresowaniem, co sprawia, że to co robimy ma sens - mówi Łukasz Łąka, organizator z firmy 2Msystem. - Bardzo często dochodzą do nas głosy, że osoby, które obejrzały naszą wirtualną relację, postanowiły w późniejszym czasie wybrać się do danego miejsca, aby w rzeczywistości podziwiać jego piękno. Dodatkowo warto podkreślić, że dość duży nacisk stawiamy na promocję nawet małych miast i miasteczek w różnych częściach naszego kraju. Chcemy w ten sposób udowodnić, że w tym konkursie każde z wyjątkowych miejsc ma unikatową szansę na wygranie wirtualnego spaceru.

Jak można głosować?

Warto głosować, bo można zyskać bardzo ciekawą kampanię promocyjna dla naszego miasta. Głosujemy za pośrednictwem strony internetowej http://www.mojewirtualnemiasto.pl/ Można także głosować wysyłając wiadomość SMS o treści: AT.VTOUR.95 na numer 71068 (koszt wysłania wiadomości to 1,22 PLN z VAT)

Warto dodać, że jako nagrodę dodatkową organizator przewidział również wytłoczenie 1000 egzemplarzy płyt CD zawierających wirtualny spacer, do wykorzystania w celach promocyjnych, np. na targach turystycznych, pokazach lub ekspozycjach.

Dotychczasowa popularność

Ze wszystkich kilkudziesięciu stworzonych do tej pory wirtualnych spacerów, znajdujących się na stronie internetowej, największą popularnością w sieci cieszy się interaktywne zwiedzanie Sandomierza. Organizatorzy akcji twierdzą, że miasto to jest ich perełką, którą starają się w szczególny sposób promować m.in. na różnego rodzaju targach turystycznych i w dalszej przyszłości marzą, aby w naszym kraju było więcej takich turystycznych lokalizacji.

Czytaj także:
- Zobacz, jak promuje się Łódź na świecie

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto