Na taką reklamę naszego miasta urząd miasta wydał prawie 800 tys. dolarów.
Kampania promocyjna na antenie CNN International na razie się zakończyła. W sumie wyemitowano spoty 288 razy - 275 w okresie od 6 do 12 października 2008 roku w ramach akcji Eye on Poland. Następne 13 spotów promujących Łódź pojawiło się w CNN w ramach kampanii The New Poland (1-7 czerwca 2009r.). Obydwie kampanie kosztowały budżet miasta 380 tys. dolarów.
Would you in Łódź?
Hasłem przewodnim kampanii realizowanych przez BBC World jest "Would you in Łódź". Podzielono ją na dwa okresy. Pierwsze spoty pojawiały się przez 8 tygodni w okresie od września do listopada 2009 roku. Widzowie BBC będą mieli kolejną okazję do zapoznania się z waloriami naszego miasta wiosną tego roku (kwiecień-maj). Łącznie planowanych jest 483 emisji spotów, a całkowity koszt kampanii to 417 tys. dolarów.
Łódź miastem sztuki
Oprócz spotu "Would you in Łódź" BBC przygotowała jeszcze trzy inne: "Łódź miasto sztuki", "Łódź wielokulturowa" oraz "Łódź filmowa". Pierwszy z nich miał już swoją premierę. Pozostałe dwa, do czasu pierwszej emisji, nie mogą być upubliczniane.
Zarówno na antenie CNN jak i BBC spoty emitowane są przede wszystkim w czasie największej oglądalności m.in. przed lub w trakcie głównych wydań aktualności lub talk-show Larry`ego Kinga.
Czytaj także:
- "Upalny rydwan" na billboardzie promującym ESK 2016
- 506 twarzy zawisło na biurowcu
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?