Problem znaku graficznego Łodzi pojawił się po porażce miasta w wyścigu do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Konieczność budowy wyrazistej marki, podpartej hasłem i znakiem graficznym, wynikała też z zamówionej przez miasto strategii opracowanej przez firmę Demo.
Czytaj także: Swaty w łódzkim zoo. Ryś Keith ma uwieść Bertę
W lutym mowa była o minimum 50 tysiącach złotych, które wydać trzeba będzie na nowe logo i hasło, wokół których można będzie zbudować skuteczną kampanię promocyjną miasta.
Mniej więcej w tym samym czasie mowa była o "liftingu" loga ŁESK 2016, choć ten pomysł miał wielu oponentów. Przeciwnicy podkreślali, że trudno promować Łódź symbolem porażki.
Wyboru logotypu ma dokonać komisja ekspertów. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 6 grudnia, a zwycięzca konkursu otrzyma 50 tysięcy złotych.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?