Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Konkurs na logo i hasło promocyjne dla Łodzi

(Ad.)
Porównanie herbów i znaków graficznych łodzi i miast od dawna budujących swoje marki.
Porównanie herbów i znaków graficznych łodzi i miast od dawna budujących swoje marki. Dziennik Łódzki/archiwum
Hanna Zdanowska zapowiedziała dziś ogłoszenie konkursu na logo i hasło promocyjne dla Łodzi. Nową markę łodzianie mają poznać 6 grudnia.

Problem znaku graficznego Łodzi pojawił się po porażce miasta w wyścigu do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Konieczność budowy wyrazistej marki, podpartej hasłem i znakiem graficznym, wynikała też z zamówionej przez miasto strategii opracowanej przez firmę Demo.

Czytaj także: Swaty w łódzkim zoo. Ryś Keith ma uwieść Bertę

W lutym mowa była o minimum 50 tysiącach złotych, które wydać trzeba będzie na nowe logo i hasło, wokół których można będzie zbudować skuteczną kampanię promocyjną miasta.

Mniej więcej w tym samym czasie mowa była o "liftingu" loga ŁESK 2016, choć ten pomysł miał wielu oponentów. Przeciwnicy podkreślali, że trudno promować Łódź symbolem porażki.

Wyboru logotypu ma dokonać komisja ekspertów. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 6 grudnia, a zwycięzca konkursu otrzyma 50 tysięcy złotych.

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto