PRESS-SERVICE Monitoring Mediów sprawdził, które produkcje emitowane w okresie od stycznia do czerwca miały największą wartość medialną dla miast.
Z podsumowania liczby publikacji na temat miast w kontekście telewizyjnych produkcji wynika, że serialową szansę na promocję w mediach najlepiej wykorzystał Sandomierz. Nazwę miasta wymieniono aż w 592 publikacjach na temat "Ojca Mateusza". Miejscowość przywoływano najczęściej spośród wszystkich analizowanych miast zarówno w prasie (137), jak i Internecie (429).
Drugie miejsca zajęła Łódź, a wszystko to dzięki "Komisarzowi Alexowi". Miasto zanotowało co prawda blisko 200 informacji mniej niż Sandomierz, ale za to najczęściej ze wszystkich gościło na antenie radiowej – 9 informacji. Łódź okazała się bezkonkurencyjna w dotarciu publikacji – z informacjami na jej temat w związku z serialem, które ukazały się w prasie i Internecie, mogło zetknąć się nawet ponad 227 mln. odbiorców.
Trzecie miejsce zajęła Warszawa, wymieniana w kontekście "Rodzinki.pl", z wynikiem 330 publikacji. Co ciekawe, stolica odnotowała jednocześnie najwięcej ze wszystkich miast informacji w social media – 98 w odniesieniu do tego serialu i 123 ogółem.
W prasie Warszawa obecna była najczęściej w związku z "Barwami szczęścia" (91), a w Internecie – z "Anną German" (249). Produkcja o polskiej piosenkarce i kompozytorce przyniosła stolicy także miejsce tuż za podium i kolejnych 326 informacji.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?