Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kandydaci na urząd prezydenta Łodzi za debatą o sporcie

Dariusz Kuczmera
Członkowie Grupy Łódzki Sport są gotowi do debaty
Członkowie Grupy Łódzki Sport są gotowi do debaty fot. Krzysztof Szymczak
Do poniedziałku kandydaci na urząd prezydenta Łodzi mogli wyrażać swą zgodę na udział w debacie odnośnie do przyszłości łódzkiego sportu. Najszybciej swój akces zgłosili: Zdzisława Janowska (Socjaldemokracja Polska), Hanna Zdanowska (Platforma Obywatelska) i Włodzimierz Tomaszewski (Łódzkie Porozumienie Obywatelskie).

Taki odzew musi cieszyć. Wierzymy, że pozostali kandydaci również zainteresują się ważną przyszłością łódzkiego sportu.

Przypomnijmy, że podstawą uczestnictwa w debacie przez zarejestrowanych kandydatów na prezydenta miasta Łodzi jest dostarczenie przez kandydata w formie elektronicznej na adres [email protected] do dnia 29 października tekstowej wersji strategii promocji miasta Łodzi poprzez sport.

Debatę o przyszłości łódzkiego sportu zainicjowała Grupa Łódzki Sport, w skład której wchodzą przedstawiciele klubów odnoszących największe sukcesy - Jakub Urbanowicz, prezes Łódzkiego Klubu Sportowego, Marcin Animucki, prezes Widzewa Łódź, Witold Skrzydlewski, sternik Orła Łódź, i Marcin Chudzik, szef Organiki Budowlanych Łódź. Dwa tygodnie temu ośmioro kandydatów otrzymało zaproszenia do debaty. Poza osobami, które bez wahania wyraziły zgodę, są to: Paweł Frankowski (Samoobrona), Adam Fronczak (Polskie Stronnictwo Ludowe), Dariusz Joński (Sojusz Lewicy Demokratycznej), Krzysztof Litwinowicz (Ruch Przełomu Narodowego), Witold Waszczykowski (Prawo i Sprawiedliwość).

Debata odbędzie się 3 listopada 2010 roku, być może przeprowadzona zostanie transmisja telewizyjna.

Podstawowe dane, które powinny znaleźć się w strategii każdego kandydata to: po pierwsze - proponowana wysokość budżetu na kulturę fizyczną i sport i określenie jej procentowej wielkości w stosunku do całości budżetu miasta Łodzi, po drugie - proponowana wielkość budżetu na promocję miasta poprzez sport i określenie jej procentowej wielkości w stosunku do całości budżetu na promocję miasta Łodzi, po trzecie - założenia dotyczące promocji Łodzi, w tym promocji miasta poprzez sport, po czwarte - założenia dotyczące wykorzystania środków miejskich na promocję kultury fizycznej i sportu.

Interesujące też będą takie zagadnienia: proponowana strategia organizacji w Łodzi imprez sportowych, proponowana strategia wspierania sportu młodzieżowego, proponowana strategia wspierania sportu indywidualnego, proponowany podział środków na kulturę fizyczną i sport względem klubów, założenia co do przyszłości infrastruktury sportowej, założenia na wykorzystanie zapisów nowej ustawy o sporcie...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Czy Biało - Czerwoni zatriumfują w stolicy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto