Urząd miasta wyliczył, ile kosztowałyby reklamy, które pojawiły się przy okazji organizacji razem z telewizyjną "Dwójką" miejskiego Sylwestra. Ostatecznie z budżetu poszło na ten cel 80 tys. zł i 1,5 mln zł na organizację imprezy, a realny koszt, gdyby miasto reklamowało się samo, wyceniono na 24 mln 185 tys. zł.
FB.init("a629bef89b7b06fd6daf20b23e042e0c");
Pod uwagę brano rynkową cenę spotów, które pojawiały się w telewizji i radiu oraz reklamy w prasie. Promocja w Internecie nie została uwzględniona. Oprócz reklam wyceniono również wartość samych relacji i powtórki między innymi w TVP Polonia. Jak podkreślają władze miasta, Łódź zyskała tym samym na organizacji imprezy ponad 22 mln zł.
Wideo
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!