Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Ile Łódź zarobiła na Sylwestrze?

Przemek Dana
Przemek Dana
Urząd miasta wyliczył, ile kosztowałyby reklamy, które pojawiły się przy okazji organizacji razem z telewizyjną "Dwójką" miejskiego Sylwestra. Ostatecznie z budżetu poszło na ten cel 80 tys. zł i 1,5 mln zł na organizację imprezy, a realny koszt, gdyby miasto reklamowało się samo, wyceniono na 24 mln 185 tys. zł. FB.init("a629bef89b7b06fd6daf20b23e042e0c");

Pod uwagę brano rynkową cenę spotów, które pojawiały się w telewizji i radiu oraz reklamy w prasie. Promocja w Internecie nie została uwzględniona. Oprócz reklam wyceniono również wartość samych relacji i powtórki między innymi w TVP Polonia. Jak podkreślają władze miasta, Łódź zyskała tym samym na organizacji imprezy ponad 22 mln zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto