MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Citylighty mają promować Łódź

Redakcja
Miasto chce promować imprezy miejskie i atrakcje turystyczne za pomocą cityligthtów.

Łódź obecnie posiada 50 cityligthtów. W tegorocznym budżecie przeznaczono na ich utrzymanie i zagospodarowanie 450 tys. złotych. - Naszy marzeniem jest to, by stworzyć miejską, podświetlaną galerię plenerową - mówi Tomasz Bartosiak, dyrektor Biura Promocji i Współpracy z Zagranicą.


Czytaj też: Citylighty na Piotrkowskiej


Według pomysłu urzędników zajmujących się promocją miasta obustronne citylighty po jednej stronie mają reklamować znane imprezy miejskie, a po drugiej pokazywać atrakcje turystyczne Łodzi. - Plakaty promujące imprezy miejskie muszą być zmieniane co dwa tygodnie - opisuje Bartosiak. - Wydarzeń jest bardzo dużo, więc chcemy, jak najczęściej aktualizować dane znajdujące się w citylightach - dopowiada.

Z powodu braku pracowni graficznej Urząd Miasta ma zamiar reklamowanie i projektowanie plakatów umieszczanych w citylightach zlecać firmom zewnętrznym.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Lady Pank: rocznica debiutanckiej płyty

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto