Łódź obecnie posiada 50 cityligthtów. W tegorocznym budżecie przeznaczono na ich utrzymanie i zagospodarowanie 450 tys. złotych. - Naszy marzeniem jest to, by stworzyć miejską, podświetlaną galerię plenerową - mówi Tomasz Bartosiak, dyrektor Biura Promocji i Współpracy z Zagranicą.
Czytaj też: Citylighty na Piotrkowskiej
Według pomysłu urzędników zajmujących się promocją miasta obustronne citylighty po jednej stronie mają reklamować znane imprezy miejskie, a po drugiej pokazywać atrakcje turystyczne Łodzi. - Plakaty promujące imprezy miejskie muszą być zmieniane co dwa tygodnie - opisuje Bartosiak. - Wydarzeń jest bardzo dużo, więc chcemy, jak najczęściej aktualizować dane znajdujące się w citylightach - dopowiada.
Z powodu braku pracowni graficznej Urząd Miasta ma zamiar reklamowanie i projektowanie plakatów umieszczanych w citylightach zlecać firmom zewnętrznym.
Artykuł bierze udział w konkursie "Tym żyje miasto"
Czytaj także:
- Jak polubić poniedziałek?
- Nowe druki L4 usprawnieniem dla lekarzy i korzyścią dla pacjenta
Zobacz też na MM Łódź
WOŚP 2011 w Łodzi | Długie weekendy w 2011 roku | Wybierz 7 Nadziei Łodzi | Lodowiska w Łodzi | Rozdajemy akredytacje | Widzew Łódź | ŁKS Łódź |
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.221.5/images/video_restrictions/0.webp)
Lady Pank: rocznica debiutanckiej płyty
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?