18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Chleb z nowym logo Łodzi ma promować miasto

kch
Chleb z nowym logo Łodzi.
Chleb z nowym logo Łodzi. Grzegorz Gałasiński
Po oficjalnej premierze nowego logo Łodzi w wielu piekarniach pojawił się chleb z wyjątkową ozdobą. Ma na sobie pieczęć z nowym logo Łodzi.

- W tej chwili najważniejszym dla nas celem jest prezentacja nowego logo mieszkańcom Łodzi. Bardzo ważne jest, aby je pokochali i uwierzyli w płynący z niego przekaz, że Łódź kreuje - powiedział Bartłomiej Wojdak, Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą..

W akcji pieczenia chleba z nowym logo Łodzi biorą udział piekarnie "Jaś i Małgosia".

* * * * *

W czerwcu 2009 roku Łódź próbowała promować się za pomocą innego wypieku: eklezji, czyli ciastka 4 kultur. Ciastko zaprezentowano m. in. podczas Festiwalu Dobrego smaku w Manufakturze. "W przyszłości Eklezja ma stać się słodką pamiątką z Łodzi, na miarę wiedeńskich czekoladek Mozarta." - pisał wówczas Dziennik Łódzki.

Ciastko eklezja przekraczało granice i stanowiło osobną pozycje w budżecie miasta. Wykonanie łódzkich ciasteczek Eklezja na łódzki wieczór wigilijny w Brukseli to jeden ze składników kosztów tej imprezy. Wigilia z ciastkiem eklezja w 2009 roku kosztowała 310 tysięcy złotych - wynikało ze sprawozdania z wykonania budżetu miasta.

od 18 latnarkotyki
Wideo

Jaki alkohol wybierają Polacy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto