- W tej chwili najważniejszym dla nas celem jest prezentacja nowego logo mieszkańcom Łodzi. Bardzo ważne jest, aby je pokochali i uwierzyli w płynący z niego przekaz, że Łódź kreuje - powiedział Bartłomiej Wojdak, Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą..
W akcji pieczenia chleba z nowym logo Łodzi biorą udział piekarnie "Jaś i Małgosia".
* * * * *
W czerwcu 2009 roku Łódź próbowała promować się za pomocą innego wypieku: eklezji, czyli ciastka 4 kultur. Ciastko zaprezentowano m. in. podczas Festiwalu Dobrego smaku w Manufakturze. "W przyszłości Eklezja ma stać się słodką pamiątką z Łodzi, na miarę wiedeńskich czekoladek Mozarta." - pisał wówczas Dziennik Łódzki.
Ciastko eklezja przekraczało granice i stanowiło osobną pozycje w budżecie miasta. Wykonanie łódzkich ciasteczek Eklezja na łódzki wieczór wigilijny w Brukseli to jeden ze składników kosztów tej imprezy. Wigilia z ciastkiem eklezja w 2009 roku kosztowała 310 tysięcy złotych - wynikało ze sprawozdania z wykonania budżetu miasta.
Jaki alkohol wybierają Polacy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?