Ponad 70% Polaków przyznaje, że daje klapsy swoim dzieciom – wynika z badań, które na zlecenie Porozumienia „Dzieci Pod Ochroną” przeprowadziła firma MillwardBrown SMG/KRC.
- Musimy uświadamiać dorosłym, że każdy akt przemocy wobec dziecka jest ich porażką wychowawczą – mówi Marek Michalak, Rzecznik Praw Dziecka. Wtóruje mu Irena Koźmińska, przewodnicząca Porozumienia „Dzieci Pod Ochroną” - Bijemy, bo nas bito, bo nie mamy czasu na refleksję, bo jest na to ciągle przyzwolenie społeczne, bo nie umiemy wychowywać inaczej.
Kampanię „Bicie jest głupie” zorganizowało Porozumienie „Dzieci Pod Ochroną”, w skład którego wchodzą Fundacja Kidprotect.pl, Komitet Ochrony Praw Dziecka i Fundacja „ABCXXI – Cała Polska czyta dzieciom” we współpracy z Rzecznikiem Praw Dziecka.
|
Dwa spoty reklamowe: „Ulica” i „Waza” zrealizowała agencja McCann Erickson, a ich reżyserem jest Xawery Żuławski, autor m. in. Wojny polsko-ruskiej. Oprócz spotów reklamowych przygotowane zostały klipy, przeznaczone do emisji w Internecie, wyreżyserowane przez Mateusza Polita.
Znane osoby, m.in. Monika Olejnik, Dorota Zawadzka (Superniania), Maja Ostaszewska, Marcin Bosak, Maciej Orłoś, Maciej Kurzajewski i inni przekonują w nich, że „Bicie jest głupie”, a prof. Jerzy Bralczyk mówi wręcz, że „Bicie jest haniebne”.
Więcej o samej kampanii znajdziecie na stronie biciejestglupie.pl.
/na podstawie materiałów prasowych.
MM Łódź patronuje:
MMŁódź poleca: | |||
Zostań dziennikarzem obywatelskim | Konkursy | Zdrowie i uroda | Przewodnik po lokalach |
Sztuka w Łodzi | Teatr w Łodzi | Kino w Łodzi | Praca w Łodzi |
Zmiany w rządzie. Donald Tusk przedstawił nowych ministrów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?