Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Auto uszkodzone, ale... klientowi nie pokażą zapisu z kamer

(mgr)
Beata Duchnicz ocenia szkody na ponad 600 zł.
Beata Duchnicz ocenia szkody na ponad 600 zł. fot. Jarosław Ziarek
Gdy Beata Duchnicz zrobiła zakupy w Carrefourze przy ul. Kolumny i wyszła na parking, jej auto miało porysowane drzwi i urwane lusterko.

- Parking jest monitorowany, więc miałam nadzieję, że uda się sprawdzić, jak do tego doszło i odszukać sprawcę - mówi pani Beata. - W biurze obsługi klienta odesłano mnie do ochrony. Ochroniarze stwierdzili, że to nie ich sprawa i nie chcieli sporządzić notatki służbowej, a wystarczyłoby przejrzeć nagranie z kamer, by wiedzieć, kto mnie tak urządził.

- W obiekcie przy ul. Kolumny jesteśmy tylko najemcą powierzchni handlowej. Nie wiem, jakie procedury obowiązują zatrudnionych tam ochroniarzy - mówi Tomasz Pietrzyk z biura PR Carrefoura.

- Nie udostępniamy nagrania z kamer osobom postronnym. Możemy to zrobić tylko na polecenie organów ścigania, dlatego poszkodowanym radzimy, by zgłosili sprawę policji - tłumaczy Robert Włodarczyk, szef ochrony w obiekcie przy ul. Kolumny.

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto